Als u uw project afspeelt op de tijdlijn van Photostory, geeft het dan ook een zwart scherm, maar wel geluid? Als dat zo is haal dan eens het vinkje weg bij: Hardwareversnelling bij de weergave van h.264, indien mogelijk en probeer het dan nog eens.
Succes, Rob
Aanvulling op 14-03-2021 om 14:38 uur
Het mag niets uitmaken of u uw project nu als een MTS- of een MP4 bestand exporteert. Beide geëxporteerde bestanden moeten gewoon afspeelbaar zijn in Windows Media Player, VLC media player, etc...
het afspelen op de tijdlijn lukt, wel wat met stotterrend beeld bij collages - deze prémontage was nog zonder geluid. de mpeg-4 export instellingen staan wel degelijk op de extensie mp4 mvg Patrick
Nu succesvol kunnen exporteren !! Als ik nu terugkeer naar het programma heb ik wel geen beeld op de videomonitor meer noch in tijdlijn modus noch in storybord we komen er wel! mvg Patrick
Fijn om te lezen, dat u uw slideshow nu wel hebt kunnen exporteren, door het vinkje weg te halen bij: Effecten op GPU berekenen. Maar ik vind het wel zeer vreemd, dat wanneer je terug keert naar de tijdlijn geen beeld meer hebt. Wat is het merk en type van uw videokaart?
Eerst heb ik een vraag aan u. Werkt u onder W10 of Window 7? Photostory zal niet goed werken onder Windows 7
Zo te zien hebt u, volgens mij, uw Videokaartdrivers nog nooit geüpdatet. Zoals ik het nu kan beoordelen is er bij u de driverversie 311.66 geïnstalleerd, terwijl de laatste drijverversie 461.72 is.
U kunt de nieuwe drivers downloaden bij NVIDIA. klik hier
Het automatisch opzoeken door Windows levert nooit de laatste Videokaartdrivers op. Alleen via NVIDIA site weet u zeker of u de laatste drivers voor u videokaart zijn geïnstalleerd. Voor windows 7 | 8 is dit de laatste versie 441.66 (10-12-2019). Uw kaart word onder Windows 7 vanaf december 2019 niet meer ondersteund door NVIDIA. klik hier
Volgen de specificatie van Magix is Photostory niet compatibel met Windows 7. Daar zit volgens mij uw probleem.
Kun mij nog even het versienummer van uw Photostory is?
ondertussen ook nog deze vraag ivm storybord. Toen ik allerlei animaties had toegevoegd merkte ik dat er amper nog plaats overbleef om een klankbestand toe te voegen. Is het normaal dat allerlei beelden verschijnen op onderliggende kanalen? Met wat geknutsel kon ik dan alsnog mijn klankkanaal toevoegen Mvg Patrick
Om te beginnen, photostory 2021 is niet compatibel met windows 7, dus als er wat fout gaat, ligt het hier aan. Als u een collage toevoegt, dan worden meerdere sporen gebruikt. U kunt altijd een spoor toevoegen.
Beste, welk export instellingen kan ik best kiezen om een Photostory project van +/-4 min te exporteren en te delen in een WhatsApp toepassing (bestand mag niet te groot zijn voor WhatsApp)