Reacties

mi-bo schreef op 18.04.2020 om 20:14 uur

@marten-hager

Beste Marten.

U kunt in een externe schijf (usb) map(pen) maken en in die map(pen) kunt U projecten zetten(submappen).

Als U dan het op de Tv bv wilt afspelen klik U de map open en gaat de submap(pen)open en door daar op te klikken kan het worden afgespeeld.

Hopend dat U dit de bedoeling is.

Met vriendelijke groet,

Michael (moderator )

 

Bol schreef op 18.04.2020 om 20:39 uur

Hallo Marten,

Een MP4 bestand kunt u niet voorzien van een menu met hoofdstukken. Maar u hoeft geen DVD brander / speler op uw Laptop te hebben. U kunt altijd een ISO bestand branden en deze dan op uw Laptop afspelen via VLC mediaplayer. http://www.videolan.org/ .

Zelf kopieer ik het ISO bestand naar een externe datadrager en speel deze dan af via mijn Mede8er mediaplayer.

Volgens mij zijn er ook TV die ook ISO bestanden ondersteunen. Kijk hiervoor even in de TV handleiding.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.04.2020, 20:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 19.04.2020 om 19:49 uur

Hallo Marten,

Een MP4 bestand kunt u niet voorzien van een menu met hoofdstukken. Maar u hoeft geen DVD brander / speler op uw Laptop te hebben. U kunt altijd een ISO bestand branden en deze dan op uw Laptop afspelen via VLC mediaplayer. http://www.videolan.org/ .

Zelf kopieer ik het ISO bestand naar een externe datadrager en speel deze dan af via mijn Mede8er mediaplayer.

Volgens mij zijn er ook TV die ook ISO bestanden ondersteunen. Kijk hiervoor even in de TV handleiding.

Succes,

Rob

Beste Rob, dank voor de heldere uitleg. Omdat jij het hebt over een med8er kom ik gelijk met mijn volgende probleem daarover. Sinds ik werk met MVDL 2020 blijven bij de overgangen van een MP4 bestand de film in mijn Mede8er hangen. Er is geen vast tijd aan verbonden waar deze vast slaat, ik moet de film dan even 4x versneld een stukje vooruit spoelen en dan loopt deze weer verde. Alle films gemaakt met de versie 2019 had ik dit probleem niet. Ik heb de Med800X3D. Laatste firmware update dateerde ergens in 2016. Heb je hiervoor ook een oplossing.

marten-hager schreef op 20.05.2020 om 19:53 uur

Ben ik weer met een vraag. Ik heb een filmpje voor een powerpoint presentatie waarin een reclame log zit. Nu heb ik de plugin logoaway.vdf gedownload en in de map download geplaatst. Echter het lukt mij niet om deze plugin in manager te krijgen. Ik zoek handmatig bij Vitual dub maar de plugin komt niet in de lijst rechts terecht. Wat doe ik verkeerd. Ik heb VDL versie 2020. Zie foto

Bol schreef op 24.05.2020 om 18:47 uur

Hallo Marten,

In VDL 15 uit 2009 zat ook al een bestandje virtualdubplugins_logoaway_nl.exe. Ik heb deze ook nooit werkende gekregen, laat staan te kunnen gebruiken.

zie ook eens: https://www.magix.info/us/forum/logo-removal-plug-ins-does-mep-2016-support-vdfs--1168753/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 26.02.2022 om 11:52 uur

Ben ik weer met een vraag. Ik heb een leuke animatie kunnen maken mbv keyframes. Mijn vraag is of ik die animatie ook als eigen sjabloon kan opslaan voor later gebruik en hoe doe ik dan. Kunnen iemand mij dat staps gewijs uitleggen. Ik gebruik Magix VDL versie 2020. Het gaat hierbij om een collage van 2 foto's. Ik weet dat daarvan sjablonen bestaan maar wat ik nu heb gemaakt was geen vast sjabloon van.

mi-bo schreef op 26.02.2022 om 12:23 uur

@marten-hager

Beste Marten,

Misschien heeft U hier iets aan, een eigen intro gemaakt met tekst en dan als Alt+Shift +T

opgeslagen

en komt het in my Own terecht en vandaar uit te openen

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 26.02.2022 om 13:13 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Volgens mij kunt u deze link ook gebruiken om er een vast sjabloon van te maken.

Zie: Het maken van sjablonen

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 27.02.2022 om 15:29 uur

Ik krijg sinds aantal dagen elke keer bij de opstart van het programma bijgevoegde melding. Nadat ik op de knop Installatie starten druk gebeurd er vervolgens niets meer. Begint irritant te worden. Wat kan ik doen om toch te installeren of zorgen dat het wegblijft.

mi-bo schreef op 27.02.2022 om 15:39 uur

@marten-hager

Beste Marten.

Dit is sinds kort,

een beveiliging vanuit MAGIX ter controle,op installatie klikken, achter de schermen wordt het programma geüpdatet, en U kunt gewoon verder gaan.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

 

Bol schreef op 27.02.2022 om 15:52 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Deze controle bestaat al heel lang. Het kan zijn, dat er iets mis is met uw installatie van VDL 2022. Zelf heb ik deze voor verschillende Magix gewoon kunnen updaten. Het gaat om dit onderdeel van de Magix producten.

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt, hoe u een eigen sjabloon kan maken met alleen foto's.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.02.2022 om 16:37 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

In 2019 had ik ook het probleem van Vernieuwing updateservice. Ik heb dit toen opgelost door de 3 bestanden vanuit een ander Magix programma te kopiëren naar VDL 2019.

 

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 28.02.2022 om 09:42 uur

Ik heb geen updates meer nodig want ik heb een versie van 2020. Via internet heb ik een simpele oplossing gevonden, namelijk het bestand hernoemen met Service_rel_u_x64_vc12.exe.bak. Melding is nu weg. Dank iig voor de mededelingen.

marten-hager schreef op 28.02.2022 om 10:02 uur

Het sjabloon maken is gelukt. Top bedankt. Ik zat eerst in de verkeerde rubriek sjablonen. Zag uiteindelijk ook My own bij de Titel sjablonen en daar staat ie nu goed. Hartstikke bedankt.

Bol schreef op 28.02.2022 om 11:39 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat uw beide problemen zijn opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het maken van u films.

Zou u zo vriendelijke willen zijn om bij een volgende keer als u weer een vraag hebt, hiervoor een nieuwe topic aan te maken.

Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. Zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Als vast bedankt voor uw medewering.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.02.2022 om 12:29 uur

@marten-hager

Beste Marten.

Dank voor het plaatsen verwijderen "vernieuwing update service ".

Ik weet niet of dit een negatief resultaat is, en gevolgen zal hebben in de toekomst, daar MAGIX vraagt om goedkeuring.

Na het lezen van Uw oplossing heb ik dit aan Kobus-post gemeld, als hij er niet uitkomt zal hij U wel via PB benaderen

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 28.02.2022 om 12:41 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Voor u hebt het uitschakelen van Service_rel_u_x64_vc12.exe geen enkele consequentie, omdat u Video Deluxe 2020 toch niet gaat upgraden naar Video Deluxe 2022. Maar goed de toekomst zal dit moeten uitwijzen.

Voor Kobus-post kan het wel consequenties hebben, omdat bij hem de updategarantie nog niet is verlopen. Als moderator heb ik Kobus het advies gegeven om contact op te nemen met Magix Support en mailtje te sturen naar infoservice@magix.net. U zou dit natuurlijk ook kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 28.02.2022, 12:59, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.02.2022 om 14:15 uur

@marten-hager

Beste Marten

Het is best mogelijk, na verwijderen van "Vernieuwing update service"

Dat U hier geen gebruik meer van kunt maken

https://www.magix.info/de/forum/magix-content-voor-video-deluxe-en-video-pro-x--1295168/

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m naar verbetering

Bol schreef op 28.02.2022 om 14:59 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Omdat er voor uw Video Deluxe 2020 geen updates meer worden uitgebracht, kan het zijn dat MAGIX Content voor u Video Deluxe 2020 niet van toepassing is.

Met vriendelijke groet,

Rob

Aanvulling: 28-02-2022 om 15:21uur

MAGIX Content is na het updaten van Video Deluxe 2022 naar versie: 21.0.2.130 aanwezig.

Ik heb Video Deluxe 2021 opgestart. Hier is Magix Content niet aanwezig

Laatst gewijzigd door Bol op 28.02.2022, 15:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 28.02.2022 om 15:43 uur

@marten-hager

Hallo Marten en ander forumleden.

Voor zover ik het nu kan overzien, is MAGIX content alleen voor abonnees van Video Deluxe Plus / Premium, maar volgens mij niet voor de gekochte versie? [klik hier]

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.03.2022 om 11:58 uur

@marten-hager

Beste Marten,

Het laatste nieuws

Een navraag gedaan, in Duitsland, wat betreft het verwijderen van "vernieuwing updateservice "

een reactie was " Update service moet worden vernieuwd."

Vriendelijke groet

Michael

marten-hager schreef op 01.03.2022 om 15:35 uur

Ik heb het bestand hernoemd met .bak erachteraan. Melding is weg. Er valt bij mijn versie niets te updaten. Ik heb versie 2020. Werkt prima nu. Bedankt