Reacties

Bol schreef op 08.06.2022 om 15:43 uur

Hallo @R-Vanmeerhaeghe

Welkom op het Nederlands forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Misschien is deze Engelse link de oplossing voor u. Zie: Failing to upload website

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Vanmeerhaeghe schreef op 08.06.2022 om 15:51 uur

Beste,

 

Bedankt voor je input, maar ik kan echt niets verkeerd vinden.

Ik werk sinds versie 2.0, destijds nog Corelxara, met het programma. Dit is absoluut nieuw voor mij.

Ik heb ook al de meeste parameters bij het exporteren geprobeerd; geen resultaat.

Bol schreef op 08.06.2022 om 16:04 uur

Hallo @R-Vanmeerhaeghe,

Als moderator, adviseer ik u om uw bijdrage op het Engelse forum te zetten, daar zijn meer actieve forumleden die u een antwoord zou kunnen geven.

Zie: Hoe zet ik een topic op een anderstalige forum: bv. Engels of Duits

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.06.2022 om 16:54 uur

@R-Vanmeerhaeghe

Beste R.

Voor in de toekomst als het probleem nog niet opgelost is, ga naar deze link.

https://www.talkgraphics.com/

Stel daar Uw vraag

Vriendelijke groet

Michael

 

Xichael schreef op 11.07.2022 om 21:28 uur

Beste R
hoe groot is het tekenvel (page.size? ?
en welke instellingen zijn er (eventueel) gewijzigd?

En waarom kiezen voor PDF /x ?

Als het echt niet lukt; doe dan het volgende:
Selecteer alles, maak een bitmap kopie van 300dpi, kopieer die naar het klembord. Open een nieuw document, plak de bitmap en plaats de bitmap als gewenst op de pagina. Vervolgens exporteren naar PDF/x. Wellicht dat dat dan wel lukt.

Overigens, het wil soms zo zijn dat Xara niet alle benodigde DLL's en export-filters goed registreert. Om dat te omzeilen kan het zinvol zijn om het programma eens te starten als Beheerder. (Rechter muisknop op de shortcut/startknop klikken en kiezen voor meer ... of More ... en vervolgens "Uitvoeren als Beheerder" of "Run as Administrator"

Xichael schreef op 11.07.2022 om 21:30 uur

Oh, en wat betreft Talkgraphics.com. Dat was inderdaad een goed forum maar is op sterven na dood... En je moet verschrikkelijk Brits ingesteld zijn wil je daar volledig nut van ondervinden.