Ik heb Photostory Deluxe van 2019, sinds ik een nieuwe (betere en snellere!) computer heb, stopt de export steeds na een tijdje. Eerst bij 87%, toen bij 52%, 48% en weer na 74%. Dus niet steeds op hetzelfde moment. (programma reageert niet en ik moet dan beëindigen) Ik heb PSD verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik heb standaard waarden hersteld, ik heb export naar mp4 en WMV geprobeerd en ook DVD kwaliteit ipv 4K. Ik heb een NVIDIA GTX1660Ti en Windows10. Het zijn foto's en mp4-videobestanden, en voor het eerst ook van de GoPro. Totaal 42 minuten, 2GB. Ik heb andere videos in het verleden gemaakt (mts en mov bestanden) die groter zijn en langer duren, die heb ik ook opnieuw geëxporteerd en ook dat gaat goed, dus dan zou het aan de GoPro bestanden moeten liggen maar nu het rare: als ik de video opdeel in video's van 10 minuten is er geen probleem dus er is geen corrupt bestand of zo. Ik sta voor een raadsel en kan dus niet verder tenzij ik blijkbaar alleen maar korte filmpjes maak. Is er soms een maximum als het een 4K video betreft want dat is het enige wat ik nog kan bedenken... Kan iemand mij verder helpen?
Export MP4 lukt niet, stopt steeds
S2Boke
schreef op 13.04.2022 om 11:51 uur