Export in Photostory Deluxe hangt op 9%.

zifnabbe schreef op 15.10.2016 om 22:22 uur

Hoi,

Ik probeer mijn fotoproject te exporteren naar harde schijf, maar wat ik ook doe, via export wizard of rechtstreeks via Bestand -> Exporteren, de mixdown blijft hangen op 9%.

Wat kan er fout zijn en hoe kan ik dit verhelpen?

Dank!

PS. Preview werkt zonder problemen.

Reacties

zifnabbe schreef op 16.10.2016 om 01:36 uur

Blijkbaar was de oorzaak te wijten aan het gebruiken van effect "[>] 5 Obj. 01". Na resetten van dit effect verliep de export correct.

Hervoorzien van het effect doet Magix crashen/of hangen op 9%.

Uiteindelijk heb ik nog enkel puur dat effect toegepast (alle tekst objecten die erbij hoorden, etc gewist). Het proces blijft opnieuw hangen op 9% 

--> effect "[>] 5 Obj. 01" lijkt dus corrupt. Wel raar dat het bij de preview wel werkt. Iemand een idee?

Dank.

mi-bo schreef op 16.10.2016 om 11:29 uur

Hallo zifnabbe,
welkom op dit Forum
Hier zijn dagelijks Freaken te vinden die graag proberen met u het probleem op te lossen zodat u verder kan met Uw hobby.
een vraag met welke versie MAGIX Photo StorydeLuxe wordt er gewerkt, is het product volledig geinstalleerd geregistreerd en online geactualiseerd ( te vinden via help )
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 16.10.2016 om 14:49 uur

Beste,

Ik ben er gemakshalve ervan uitgegaan, dat je Fotostory 2016 op je PC hebt staan.

Druk op "Y' en klik op "Opties"

Haal het vinkje weg bij "Export / Hardwareversnelling bij de export van Mpeg-2 / Mpeg-4, indien mogelijk" en probeer het dan nog eens.

Succes,

Rob

3x Gewijzigd wegens aanvulling en taalfouten

zifnabbe schreef op 16.10.2016 om 16:23 uur

Robvroe1, mi-bo: bedankt voor de reactie

Voor de volledigheid: MAGIX Photostory Deluxe 2016, Versie 16.1.1.33 (UDP3). Registratie in orde.

Mbt Hardwareversnelling: staat inderdaad aan. Wel raar want de applicatie geeft soms aan dat dit zal worden uitgeschakeld. Ik zal het op die manier nog eens proberen met dat effect.

Voormalige gebruiker schreef op 16.10.2016 om 23:25 uur

Beste,

Ik zie dat je een andere vraag hebt gesteld.

Is het probleem, door Hardware-versnelling uit te vinken, opgelost?

Ook heb ik nog een vraag t.a.z van het versienummer.

Ik heb de laatste actualisering gedaan, maar ik heb een andere versienummer dan jij. zie afbeelding

Ik denk dat jouw Fotostory deluxe geen 2016 is maar 2015

Groet,

Rob

zifnabbe schreef op 17.10.2016 om 01:50 uur

Dag Rob.

Ik heb deze +/- een maand geleden online gekocht bij Magix.com.De executable name is "photos2017deluxe_dlm.exe". Is dit dan al de versie van 2017?

Neen, ook als ik de hardware-versnelling uitvink, dan blijft de export hangen bij het beeld-in-beeld effect "[>] 5 Obj. 01".

Ik heb inderdaad een andere vraag gesteld, ook mbt de beeld-in-beeld effecten. Die effecten werken precies nog niet 100%. Spijtig want de preview toont toch mooie resultaten. Bij het exporteren komt het er helaas zo niet uit.

zifnabbe schreef op 24.10.2016 om 11:25 uur

De oorzaak is te wijten aan het gebruiken van effect "[>] 5 Obj. 01". Na resetten van dit effect verliep de export correct.