Ervaring met Video Deluxe 2024

Jongeling schreef op 13.01.2024 om 14:03 uur

Werk nu met Video Deluxe 2022 Premium en dit bevalt grotendeels goed,

is de overstap naar VD 2024 Premium of 365 een echte verbetering ?,

en ook belangrijk is het stabiel, zijn de meeste kinderziektes (bugs) eruit ?

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Vriendelijke groeten

Frank.

Reacties

Bol schreef op 13.01.2024 om 16:48 uur

@Jongeling

Hallo Frank,

Video Deluxe 2022 wordt door Magix Duitsland niet meer ondersteund met updates.

Zie deze link voor meer informatie over VDL2024: Video deluxe: Creatieve Videobewerking. Eenvoudiger Dan Ooit. | MAGIX en oordeel zelf.

Uw vraag of VDL2024 stabiel is en / of de meeste kinderziektes eruit zijn, daar kan ik alleen maar een subjectief antwoord opgegeven. Voor mij is met de laatste update VDL 2024 versie 23.0.1.192 het programma stabieler geworden, omdat er veel kleine en grote BUG's zijn gerepareerd.

Het is aan u of u VDL2024 Premium | Plus aankoopt of dat u VDL2024 als abonnement aanschaft. Wat betreft als u het aankoopt, dan is en blijft het uw eigendom en deze kan dan altijd weer volledig opnieuw worden geïnstalleerd als VDL2024. Als u het abonnement neemt en u zegt het abonnement op, dan kunt deze niet meer opstarten / gebruiken en u moet het dan van uw computer verwijderen.

Succes met u beslissing,

Rob
forum moderator

PS. U zou de trailversie van VDL2024 kunnen downloaden en installeren, alleen dan wordt VDL 2022 overschreven. Ik kan u niet garanderen of VDL 2022 dan weer volledig kan herinstalleren met alle verkregen updates.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2024, 17:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jongeling schreef op 17.01.2024 om 19:29 uur

Hallo Forumleden,

Heb VDL2024 een aantal dagen getest, nieuw introductiescherm, een betere vernieuwde Layout,

de nieuwe codec AV1, en aantal andere kleine verbeteringen hebben mij doen besluiten om voor VDL 2024 Premium te gaan.

En tot dusver ook nog geen enkele klacht ontvangen van andere forum leden dus dat stemt goed.

Vriendelijke groeten

Frank.

Bol schreef op 18.01.2024 om 13:28 uur

@Jongeling

Hallo Frank,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat VDL2024 bij u in goede aarde is gevallen. De lay-out is ook aangepast aan deze tijd. Bedankt👍 voor uw positieve terugkoppeling. Wanneer uw problemen ondervindt, laat het mij weten. U kunt ook u vragen rechtstreeks stellen aan Magix Support.

Succes met het samenstellen van uw films,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 18.01.2024, 18:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-