Na een update zojuist naar Movie edit pro premium 2022, start programma niet meer. Error "procedure enbtry point CreateDXGIFactory2 could not be located in the dynamic link library dxgi.dll" On windows 7, no issue before, until now!
Wat prettig dat de werkende versie dan de update aanbied en aanbeveelt en zonder problemen de installatie procedure doorloopt... vraag is dan nu vooral hoe terug te rollen?
In Nederland heet het Video Deluxe en in de Engelstalige landen heet het Movie Edit Pro maar ze doen hetzelfde. Dat gezegd hebbende. VDL2021 of MEP2021 was ook al niet onder het besturingssysteem Windows 7 te installeren. Maar ik heb van u nog steeds niet vernomen welk Windows besturingssysteem u PC heeft.
Ik had dat al in uw eerste post gelezen, maar het kon ook zijn dat dit behoorde bij de foutmelding. Maar goed, ik heb even in de handleiding van VDL 2021 gekeken en dit staat op pagina 12.
Dat begrijp ik, echter ik ben gewend dat wanneer software zelf updates aanbied deze natuurlijk ook gewoon werken (meer dan 20 jaar als CTO werkzaam in software voor grote media (VidiGo/ChyronHego), en hier zouden wij niet mee wegkomen). In dit geval is dat dus duidelijk niet het geval. Ik ga nu proberen een versie terug te gaan zodat ik in ieder geval door kan. Dank in ieder geval voor de snelle response qua support. Groet Peter IJkhout
.....echter ik ben gewend dat wanneer software zelf updates aanbied deze natuurlijk ook gewoon werken....
Eigenlijk, is het geenupdate maar eenupgrade. Omdat u reeds VDL 2021 op uw PC had staan, had het upgraden voor u geen enkel probleem moeten opleveren, wanneer het besturingssysteem Windows 10 was i.p.v. Windows 7.
U kunt teruggaan naar VDL 2021 door eerst VDL 2022 geheel te verwijderen en kijk eens in de Map Magix Downloads / Installationsmanager of daar nog het installatieprogramma voor VDL 2021 bijstaat.