Error code 59

muharrem-arslan schreef op 11.05.2021 om 17:10 uur

Beste betrokkene,

ik heb  6 maanden geleden een product (MAGIX Video easy (2020) Trial) gekocht, toen ik bezig was met programma heeft programma met een code 059 error gegeven, na mijn onderzoek moest ik alle gegevens weg vissen en op nieuw instaleren dat heb ik ook gedaan maar het lukt me weer niet en nu geeft hij error code -14 en mijn e-mail adres ook wordt niet geaccepteerd met serie nummer. Serienummer verwijderd door moderator i.v.m misbruik. Kunt u me hier voor wat informatie geven wat het oorzaak is.

mvg.

Muharrem Arslan

Reacties

Bol schreef op 11.05.2021 om 18:07 uur

@muharrem-arslan

Hallo Muharrem Arslan,

U hebt ca. 6 maanden geleden Video easy Red uw Video's! versie 9.0 (NL) aangeschaft. Waardoor u nu ineens de foutcode -59 hebt gekregen, daar moet ik het antwoord op schuldig blijven.

Het advies van Magix Support is om het programma (Red Uw Video) te deinstalleren. Zie deze link: [klik hier].

Als u het programma weer opnieuw gaat installeren, moet u wel het emailadres gebruiken, die u bij de eerste installatie hebt gebruikt. zie deze [klik hier].

Kijk bij Mijn account / Mijn producten of hier ook uw Red uw Video staat geregistreerd. Dit doet u zo:

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

muharrem-arslan schreef op 11.05.2021 om 20:27 uur

Beste Rob ik heb al geprobeerd wat u zegt maar ik kan me niet inloggen mijn alle gegevens klopt wel inlog naam met mijn e-mail adres en wachtwoord maar elke keer geeft aan dat mijn gegevens niet geaccepteerd ik word gek van ik heb van alle kanten geprobeerd het ging wel perfect maar ineens ben ik dit probleem tegen gekomen help me aub.

Bol schreef op 11.05.2021 om 20:56 uur

@muharrem-arslan

Hallo Muharrem Arslan,

Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers en geheel losstaat van Magix Support kan ik, als moderator van dit forum, niet bij uw persoonlijke gegevens. Daarom mijn advies stuur een mailtje naar: shop@magix.net. Omschrijf zo goed mogelijk uw probleem. Vergeet vooral niet om uw emailadres en P3-serienummer te vermelden. Magix kan aan de hand van uw P3-nummer uw gegevens terugvinden. Ik weet zeker dat alles goed komt. U moet wel even geduld hebben, want het kan ca.1 á 5 werkdagen duren eer u een antwoord terug krijgt.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.05.2021, 00:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-