Error bij exporteren project

H-vanEeken schreef op 19.10.2021 om 09:37 uur

Bij het exporteren van een project krijg ik telkens de melding dat er in het programma een zwaarwegend probleem is opgetreden:

Fout in module "videodeluxe.exe" (laadadres: 0x0000000140000000) op adres (0x00000001402B5A47 (Uitzondering 0x0000005 "ACCESS_VIOLATION")

Ik gebruik Video Deluxe Premium (versie 21.0.1.92) op een laptop met 64-bits besturingssysteem, x64-processor en Windows 10 Home versie 21H1.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

Reacties

mi-bo schreef op 19.10.2021 om 10:04 uur

@H-vanEeken

Beste H-vanEeken.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als ik "ACCESS_VIOLATION" ga zoeken op Google,zie ik dat dit een Windows probleem is en niet van MAGIX.

Van hieruit is het dan moeilijk een goed antwoord te geven op Uw probleem, het zou een systeem probleem kunnen zijn.(een waarschuwing)

..succes met het verder zoeken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.10.2021 om 11:07 uur

Hallo @H-vanEeken,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

Uw foutmelding krijg ik ook regelmatig. In VDL 2022 zitten nog een aantal vervelende bugs, die nog gerepareerd moeten worden. Ik spreek de wens uit, dat Magix Duitsland snel een update / patch uitbrengt. Hebt u Video Deluxe versie 21.0.1.92 al eens teruggezet op de standaardwaarden. Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / programma instellingen terugzetten....

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-