Reacties

mi-bo schreef op 18.02.2021 om 18:02 uur

@Rien-

Beste Rien.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U bij het registreren wel Emailadres +ww goed ingevuld.

Het is ook mogelijk dat een ander het pakket heeft geregistreerd en het product terug gebracht..

Ga terug naar Mediamarkt zij kunnen het voor U oplossen.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 18.02.2021 om 18:10 uur

@Rien-

Halo Rien,

Zie eens deze link van MAGIX Support: Oplossing van de fout "-24"

Succes, Rob

Gewijzigd i.v.m. een correctie

Laatst gewijzigd door Bol op 18.02.2021, 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rien- schreef op 20.02.2021 om 00:30 uur

Bij het registeren van beide programma's heb ik het juiste email adres en serienummers gebruikt, wachtwoord is daarbij niet nodig. In "mijn producten" staan beide programma's correct vermeld. Toch kan ik Magix Video Sound Cleaning lab niets exporteren vanwege error 24 in MPEG-4 Basic"function, a one-time activation is required

mi-bo schreef op 20.02.2021 om 09:58 uur

@Rien-

Beste Rien.

Misschien een denk fout probleem, muziek is

als dat wordt geëxporteerd kan het in een map gezet worden bv

open MAGIX RUV zet het project op de tijdlijn via en het staat er

klik op

zoek de muziek op activeer dit

en wordt onder het project gezet. beeld en muziek wordt onder elkaar gezet,

melodie zal nooit langer zijn dan de Clip.

Misschien werkt het zo wel

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.02.2021 om 10:44 uur

@Rien-

Hallo Rien,

.......Toch kan ik Magix Video Sound Cleaning lab niets exporteren vanwege error 24 in MPEG-4 Basic"function, a one-time activation is required......

Video Sound Cleaning Lab 3 ondersteund weldegelijk Video Import en Export. zie afbeeldingen.

Wat u zou kunnen proberen is, om het programma als Administrator uit te voeren.

Dit doe u zo:

  • klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling
  • Klik op: Als administrator uitvoeren

Succes, Rob

Aanvulling op 20-02-2021 om 12:29uur

Ik zie, dat u met RUV het MPEG-4 ook hetzelde probleem hebt. Start deze RUV ook eens op als administrator.

Laatst gewijzigd door Bol op 20.02.2021, 12:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.02.2021 om 11:35 uur

@Rien-

Beste Rien,

Een vraag ??????

gaat het over in het Nederlands van € 49,99

of

over Engels € 89,99.

Na het lezen van gegeven reactie op 20.02.2021 10.44 uur

Sc6

M.vr gr

Michael

Rien- schreef op 21.02.2021 om 19:44 uur

Beste Michael, en Rob,

Betreft Red Uw Video's! Limited Edition Inklusive Video Sound Cleaning Lab +video-omzetter. Op de doos staat nieuwe versie! Beide programma's staan op de zelfde dvd. Video Sound Cleaning Lab is alleen in het Engels uit te voeren. Prijs voor dit totale pakket was €57,97 Gekocht op 12 feb 2020 bij de Media Markt.

Ik heb beide programma's ook als administrator uitgevoerd maar ik kan geen video's exporteren in Video Sound Cleaning Lab vanwege error 24 in de order to use the MPEG-4 Codec function ect ect.

 

Groeten Rien

Bol schreef op 21.02.2021 om 19:57 uur

@Rien-

Hallo Rien,

Neem contact op met Media Markt of Magix Support. Hoe neem ik contact op met de technische support?

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2021, 20:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.02.2021 om 21:43 uur

@Rien-

Beste Rien,

Een vraag:

RUV + Video Sound Cleaning Lab hebben deze programma's een P2 serienummer of P3 serienummer .

Een test gedaan met een P3 serienummer,

mpeg 4 op de tijdlijn gezet exporteren en eind resultaat is

 

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.02.2021 om 00:27 uur

@Rien-

Hallo Rien,

Ik heb even op de site van Media Markt gekeken en zag, dat u op 12 februari jl. Magix Red u Video versie 10 daar hebt gekocht voor € 57,97. Zie: Media Markt - Magix Red Uw Videos 10

Mijn advies blijft, dat u het beste contact op kunt nemen met Media Markt of Magix Support

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.02.2021, 00:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-