Reacties

mi-bo schreef op 05.02.2015 om 15:20 uur

Beste,
Ik weet niet wat U heeft gedaan.
een ezel bruggetje: het project staat op de tijdlijn, U gaat naar bestand, exporteren, dan video als MAGIX video.
dan dient U aan te geven waar het moet worden opgeslagen, dan wordt er een mixdown gemaakt met extensie mxv dit wordt in Uw verkenner gezet, sleep dit naar de tijdlijn en dan branden, graag verneem ik van U wat het resultaat is
gr
Michael

frankvannetten schreef op 07.02.2015 om 12:10 uur

Beste mi-bo. Bedankt voor je antwoord. Ik heb gedaan wat je voorstelt. Na geruime tijd wachten komt de melding van Magix video de luxe: "Verzoek om geheugentoewijzing mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden." Gister heb ik de Blu Ray nogmaals gebrand, maar dan zonder menu, dat is wel gelukt. Deze poging was met menu. ik ga het nu nogmaals proberen zonder menu. Als dat goed gaat weet ik in ieder geval waar het probleem ligt.

Frank

mi-bo schreef op 07.02.2015 om 12:19 uur

beste Frank,

 fijn dat U zelf een oplossing heeft gevonden,en dit op het forum kenbaar heb gemaakt,

succes met Uw mooie Hobby

Michael

borequito schreef op 02.08.2015 om 19:32 uur

Dit programma werkt slecht bij windows 8 en windows 7 , 64  bits.

Ik zelf zit al een jaar te klooien met dit programma. Bij de hulp desk kreeg ik de meeste idiote oplossingen die ik allemaal heb geprobeerd. Er wer mij gevraagd veiligheids updates van windows ongedaan te maken , daarna moest ik speciale updates downloaden . Er werd mij ook een patch voorgesteld , die de problemen zou oplossen. Niets van dit alles helpt.Nu werd mij aangeraden , om voor de zoveelste maal , mijn product te deïnstalleren en daarna terug te instaleren en terug te activeren. Dit heb ik al 4 maal gedaan , telkens met verlies van een volledig afgewerkte diashow.

Mijn idee : Dit programma is ontwikkeld voor windows XP en vista , en om het toch op de markt te kunnen brengen zijn er enige aanpassingen doorgevoerd die niet , of gebrekkig werken....Ermee stoppen en buitengooien die zooi.

Hallo  borequito,( ezeltje)

het is jammer dat u zo reageer, ik zal u vertellen dat vdl 2013  plus zelfs onder Windows 10 werkt.

Bent u zover dat u het mooie Windows programma op Uw Pc zet dan kunt u ook weer vdl 2013 plus er op zetten, wel daarna alle download update installeren zorgen dat de grafischekaart up to date is

Gr

Michael