Er is een niet-gedefinieerde externe fout opgetreden

luc-h schreef op 24.02.2023 om 18:40 uur

Ik heb programma Audio Cleaning Lab met succes geinstalleerd en tevens de USB Phone Pre Amp van Magix, om muziek van platen en cassettes te reinigen. Platenspeler van merk Alai. Ik krijg, wanneer ik de record knop aanzet, de volgende melding: "The wave shape device Line 4-Magix Phono Pre Amp PA cannot be opened for recording. Reason: er is een niet-gedefinieerde externe fout opgetreden". Wat kan hiervan de oorzaak zijn en vooral hoe kan dit verholpen worden?? Het zijn allemaal producten van Magix... Detail: ik had voorheen een vorige versie van het Audio Cleaning Lab, en daar werkte het perfect...

Reacties

mi-bo schreef op 24.02.2023 om 19:18 uur

@luc-h

Hoi Luc,

Een vraag heeft de Platenspeler merk Alai een usb uitgang,

zo ja, installeer de dvd die bij de platen speler is geleverd.

Dan optie klik op rode knop ( voor opname ) en er kan worden opgenomen

Gr

Michael

2x wijziging aangebracht i.v.m. verbeterd antwoord

Bol schreef op 24.02.2023 om 23:42 uur

@luc-h

Hallo Luc,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Ik krijg, wanneer ik de record knop aanzet, de volgende melding: "The wave shape device Line 4-Magix Phono Pre Amp PA cannot be opened for recording.....

Kijk eens bij de Windows-instellingen of Audio Cleaning Lab toestemming hebt om audio op te nemen. Zie: App-machtigingen voor uw microfoon inschakelen in Windows 10 - Microsoft Ondersteuning

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-