encoderen mislukt

marijkejacobs1 schreef op 14.12.2012 om 12:32 uur

Hallo,



Eergisteren heb ik enkele video’s op een DVD gebrand, maar gisteren en vandaag ben ik er al de hele tijd mee bezig en het lukt me met geen enkele video meer. Telkens wanneer ik de DVD wil branden, komt er de melding:



“Het branden werd afgebroken met volgende fout: encoderen mislukt. Encoderen van de film mislukt”. Ik weet echt niet wat ik verkeerd, te veel of misschien te weinig doe...



Kunnen jullie me misschien dringend verderhelpen aub?

Is het mogelijk om me de JUISTE manier van werken eens door te mailen aub? Ik denk dat het gisteren “puur toeval” was dat het me gelukt is!?

De DVD’s (het zijn er heel wat !!) moeten dienen als kerstgeschenk, vandaar mijn dringende vraag.



Hartelijk dank bij voorbaat en vriendelijke groeten,

Marijke

 

22/12/12

Even nog een vraagje na onze vakantie: kan er soms iemand de volledige handleiding doormailen aub?

Bedankt hoor! Vriendelijke groeten,

Marijke

 

 


 

Reacties

emilelucienne schreef op 14.12.2012 om 23:01 uur

Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad, maar bij mij liep het verkeerd bij het encoderen van het filmmenu. Na een supportaanvraag bij Magix werd mij de volgende oplossing gesuggereerd:

" in het venster onder branden nr 1, gebruik als uitvoer imagerecorder (i.p.v. DVD -brander) Dan bekom je een ISO-bestand dat je kunt branden met bv het gratis programma "ImgBurn" of eventueel Nero. Een Iso-bestand is een regelrechte kopie van de film. Het uitvoeren vraagt wel wat meer tijd.

Hopelijk heb je der wat an en veel succes.

mi-bo schreef op 23.12.2012 om 16:50 uur

Beste,

 via uw eigen email adres was het probleem verholpen.

Watis nu Uw probleem

gr