encoderen filmenu mislukt wat doe ik verkeerd ?

5688er61 schreef op 22.06.2013 om 19:58 uur

Hallo

Ik werk met het programma magix 2013 deluxe.

ik wil gaan branden maar tijdens het encoderen geef hij aan dat,

het encoderen van het filmmenu is mislukt. !! 

ik heb al van alles geprobeerd en weet niet wat ik nog moet doen.

het sterke is dat ik al een x heb gebrand, en dat ging goed 

kan iemand mij helpen of willen jullie meer informatie ? 

gr Dirk

Reacties

emilelucienne schreef op 22.06.2013 om 22:57 uur

Ik heb ooit een gelijkaardig probleem gehad maar dan met MX (vorige versie).Misschien herinstalleren? Indien dit niet helpt probeer de support-suggestie van Magix.

- ga naar naar venster " disc branden" en i.p.v. de brander kies dan "Image Recorder"

- er wordt dan gevraagd om naam en locatie te vermelden waar het ISO-BESTAND moet worden opgeslagen.

Eigenlijk is het Iso-bestand een exacte kopie v/d anders gebrande DVD/Blu-Ray.

Het Iso-bestand kun je branden met de gratische Ingburn welke je kunt downloaden

http://www.ingburn.com/index.php?act=download

Veel succes.Het werkt prima maar het vraagt meer tijd

Voormalige gebruiker schreef op 23.06.2013 om 09:43 uur

Ik heb ooit een gelijkaardig probleem gehad maar dan met MX (vorige versie).Misschien herinstalleren? Indien dit niet helpt probeer de support-suggestie van Magix.

- ga naar naar venster " disc branden" en i.p.v. de brander kies dan "Image Recorder"

- er wordt dan gevraagd om naam en locatie te vermelden waar het ISO-BESTAND moet worden opgeslagen.

Eigenlijk is het Iso-bestand een exacte kopie v/d anders gebrande DVD/Blu-Ray.

Het Iso-bestand kun je branden met de gratische Ingburn welke je kunt downloaden

http://www.ingburn.com/index.php?act=download

Veel succes.Het werkt prima maar het vraagt meer tijd

Hallo Dirk,

Je zou eens kunnen proberen om het alles op op de standaardwaarde terug te zetten. Het kan zijn dat je Videodelux.ini bestand is beschadigd. Ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen terugzettern op standaardwaarde. Er wordt dan een nieuw INI bestand gemaakt.

Succes

Rob