Encoderen en branden dvd met Magix video de luxe premium 2020

jos-s schreef op 07.05.2020 om 21:41 uur

Beste forumleden,

Ik heb problemen met het branden van mijn dvd. Ik heb de videofilm bewerkt en vervolgens gebrand. Het branden ging zonder problemen. Echter de bewerkte videofilm was niet goed: geel beeld, onduidelijk en flikkerend beeld. Ik heb de videofilm bewerkt en daarna wilde ik hem opnieuw kopiëren. Dit lukte niet.

Klik ik alles encoderen of encoderen aan dan krijg ik een foutmelding. Klik ik hoofdstukmenu en/of filmmenu aan, het maakt geen verschil. Neem ik gebruiken of alles gebruiken dan wordt de dvd geschreven en is maar 35 mb.

Wat doe ik fout? Als ik de film niet opnieuw kan encoderen dan moet ik helemaal opnieuw beginnen met bewerken. Ik heb ook al geprobeerd om de bewerkte videofilm onder een andere naam op te slaan. Ook dan lukt het branden niet.

Ik heb alle instellingen in een worddocument gezet, maar dat kan ik in deze mail niet toevoegen. Het zou fijn zijn als jullie een oplossing hebben.

Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

José

Reacties

Bol schreef op 07.05.2020 om 23:09 uur

Hallo Jos,

Vraagje, hebt u het gele beeld ook op de tijdlijn van Video Deluxe? Als dat zo is, dan is het een logisch gevolg, dat dit ook op de DVD wordt gebrand.

Probeer eens:

1. klik op: "Encoder-instellingen"
  2. klik op "Reset"
  3. zet een vinkje bij: "Anti-interlacefilter……"
  4. Druk op: "OK"
  5. Probeer uw project nog eens te branden

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jos-s schreef op 08.05.2020 om 22:07 uur

Beste Rob,

Dankjewel voor je reactie. De 'Anti-interlacefilter' had ik aanstaan. Het zijn helaas oude videobanden. Het probleem is eigenlijk dat ik niet opnieuw kan encoderen. Dat is toch vreemd?

Met vriendelijke groet.

José

Bol schreef op 08.05.2020 om 22:14 uur

Hallo José,

Verwijder of verplaatst alles ui de map Disc images en probeer het nog eens.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jos-s schreef op 08.05.2020 om 22:22 uur

Hallo Rob,

Dankjewel! Ga ik proberen.

Met vriendelijke groet,

José

jos-s schreef op 09.05.2020 om 18:09 uur

Beste Rob,

Het is gelukt! Dankjewel!

Met vriendelijke groet,

José

Bol schreef op 09.05.2020 om 18:24 uur

Hallo José.

Het is goed om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Succes 👍👍👍

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.05.2020, 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-