encoderen bij branden lukt niet

plagge schreef op 02.06.2011 om 09:59 uur

Ik probeer al enige tijd een DVD te branden (ca. 1 uur) waarvan de beelden vanuit de camera (Panasonic HDC SD 700) op de harde schijf zijn geplaatst. De bestanden hebben de extentie MTS. Daarna van hieruit op de tijdlijn gezet en omgezet naar 720 x 576. 

Nu wil ik deze film onbewerkt branden op een DVD en dat lukt maar niet. Ik krijg te zien dat het afmixen wordt afgebroken en dan de volgende melding: 

Step 1 done
2-6-2011 9:47:35.963: ERROR: PrepareDVDVideoFiles() failed with errNo 5 - encoding failed
2-6-2011 9:47:35.965: !!! DBK error in BurnProject: 10 - movie encoding failed !!!

Weet iemand hiervoor een oplossing? Ik heb gisteren zelfs de laatste update van VDL 17 HD gedownload. 

Reacties

magixagent schreef op 03.06.2011 om 10:41 uur

Probeer eens om het project via bestand exporteren, te exporteren als Magix video video,
dan wordt het project gerendeerd is dit gebeurd wordt het opgeslagen als een mxv, dit wordt in verkenner neer gezet met de naam die u het project heeft gegeven.
sleep dit naar de tijdlijn, en ga naar branden,
en u zult zien dat het probleem is verholpen.
U heeft er veel tekst bij gezet ook dat U met Windows Ultimate 7 64 bits werkt, we mogen aannemen dat dit een legaal pakket is, maar met welke geregistreerde Magix pakket werkt U

Teraanvulling U spreekt over Wave bestanden dit zijn muziek bestanden die onder Uw project staan, dit is logisch.

terug kijkend naar Uw verhaal U heeft mts bestanden omgezet naar mpeg2 bestanden daarna bewerkt en hoe wilt u het geheel nu gaan branden.

als u het geheel als mpeg2 bestand gaat branden zal er een zeer lange tijd van berekening in acht worden genomen. gaat u het als avchd branden dan is dit alleen op een blu-ray speler af te spelen en kan er maar 15 /20 minuten op een dvd.
succes.

plagge schreef op 03.06.2011 om 12:46 uur

Magixagent, dank je wel voor de snelle reactie. Helaas is dit niet de oplossing. Bij het exporteren op deze mnaier rendert hij maar een scene om dan te stoppen met de mixdown. Jammer!