Encoderen

hans45 schreef op 16.08.2016 om 15:42 uur

Bij het maken en monteren van onze china film van dit jaar lopen wij tegen een aantal problemen .

De eerste is , dat nadat wij op branden  drukken er een vraag komt van  geef een pad aan ?

Geven wij ngeen pad aan  krijgen wij de melding ...het branden werd aftgebrokenn  door de volgende fout 

Encoderen mislukt. Wij hebben een behoorlijk intern geheugen en de machine is twee jaar oud.Werkt onder window,s 7  

Heeft intel R    Core TM    i7-4790    CPU @ 3.60 GHz

Geheugen 8.00, GB

Het vreemde van alles is ook dat wij vorige week een filmpje van 20 min zonder enig probleem konden branden.

Wie heeft en geeft raad voor active 70 + ers.

Met dank  Hans 

Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2016 om 16:02 uur

Hallo Hans, 

punt 1 : als er een project wordt ingeladen zet dit project dan in een hiervoor aangemaakte map.

punt 2: als er een project dan op de tijdlijn staat om te worden gebrandt weet het MAGIX programma waar het moet worden gezocht.

punt 3:voor een correct antwoord met welke versie MAGIX  film op dvd wordt er gewerkt

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 16.08.2016 om 16:34 uur

Hallo Hans,

Om te beginnen heb ik een vraag. Het gemaakte project staat dit op een externe dataschijf of op een interne dataschijf.

Groet,

Rob

hans45 schreef op 17.08.2016 om 11:07 uur

Beste Michael  ( Redder in Nood)

Fijn dat je mij terwille kan zijn.

Probleem 1. 

Jij schreef:

Als er een project  op de tijdlijn staat om te worden gebrandt weet het MAGIX programma waar het moet worden gezocht. .

Mijn flim is opgeslagen onder lokale schijf: C:/ gebruiker/China compleet./mijn video  tevens ook de film op mijn externe schijf gezet .Wil ik gaan branden en aangeef in welke directory dus de C schijf onder China compleet 2015 geeft hij aan dat als ik druk op brand film :   

In de directory  C:/ user/ gebruiker kunnen geen  tijdelijke bestanden worden opgeslagen .Het is beveligd tegen schrijven of het bevind zich niet op het station van de  de harde schijf.

Einde verhaal en ben ik weer bij af. Wat doe ik verkeerd ? 

Een oplossing zou kunnen zijn dat ik jou testemming geef om met het programma Teamviewer10  samen op de harde schijf  en dan natuurlijk in Magix .

Graah hoor ik jou mening hier over

Hartelijke groet Hans 

hans45 schreef op 17.08.2016 om 12:27 uur

Hallo Michael

Nog even de versie van magix  Dat is versie  4.0

Groet hans 

mi-bo schreef op 17.08.2016 om 13:48 uur

Hallo Hans,

is dit toevallig een Red Uw video pakket ( want film op dvd 4 bestaat als stand alone pakket niet ). en de converter is versie 4.

Team viewer heb ik geen goede ervaring mee, dus gebruik ik ook niet. en dat filmpje van 20 minuten was 720:576 en nu is het materiaal van 1920 : 1080.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 18.08.2016 om 15:31 uur

Hallo Hans,

Dat u de melding krijg dat het beveiligd is tegen schrijven, kan zijn dat u niet bevoegd bent om verandering op uw schijf te doen. Wat u zou kunnen proberen is om het programma als Administrator op te starten. Ga op de snelkoppeling staan en klik op de rechter muisknop en kies als "Als Administrator uitvoeren"

Succes,

Rob