emailprogramma Xara

Janet schreef op 13.05.2016 om 20:32 uur

Ik heb Webdesigner 11 onlangs aangeschaft met gratis domeinnaam en hosting M. Ik heb al een website met domeinnaam. Hoe stel ik nu een emailpostvak aan met deze domeinnaam? Ik kan er in het control center van Xara niets over vinden.

Ik heb al een andere website via Magix en in het controlcenter van Magix is er een mogelijkheid om 5 emailadressen aan te maken. Waar vind ik deze mogelijkheid in Xara? alvast bedankt! Vriendelijke groet, Janet

Reacties

mi-bo schreef op 13.05.2016 om 20:40 uur

Hallo Janet, 

Ja dit is mij ook opgevallen, kijk eens naar deze link

https://www.xara-online.com/nl/website-faq.209.html

en dan optie 3

gr

Michael

Janet schreef op 14.05.2016 om 14:35 uur

Hallo Michael, dank je wel voor je bericht.

Ik had optie 3 ook gezien van de link die je stuurde. Er staat echter alleen "Mijn domeinen". En de enige mogelijkheden die ik dan heb bij mijn domeinnaam zijn:

Aan hosting-opslag toewijzen   

Toewijzing opheffen

Doorsturen naar

Ik heb geen  gedeelte 'Domein & e-mail' onder 'Mijn domeinen'. Zo staat het wel in optie 3, maar dit klopt dus niet.

Enig idee wat ik nu het beste kan doen?

Gr. Janet

mi-bo schreef op 15.05.2016 om 10:45 uur

Hallo Janet,

de vraag zal ik  naar Duitsland sturen, zodra ik antwoord heb zal ik het op het forum, want ik wil zelf ook antwoord hebben.want in MOW kan je geen email aanmaken voor een XARA product.

gr

Michael

Janet schreef op 17.05.2016 om 10:45 uur

Hallo Michael,

ik had de vraag ook gesteld aan Xara  en ik kreeg vandaag het volgende antwoord:

"Bedankt voor uw reactie. Xara hosting biedt GEEN postvakken aan. Het is dus niet mogelijk om bij een bij Xara gehoste domeinnaam een postvak aan te maken."

Mocht ik dit dus wel willen dan kan ik in de toekomst beter overstappen naar Magix.

Bedankt voor het meedenken, Michael!

Vriendelijke groet, Janet

mi-bo schreef op 17.05.2016 om 17:45 uur

Hallo Janet,

dit bericht heb ik vandaag ontvangen

Xara hosting biedt GEEN e-mail postvakken aan..., alleen statische hosting.

Wat daar dus staat klopt niet

gr

Michael