emailadres Magix koppelen aan Outlook lukt nog steeds niet

cerest schreef op 08.02.2014 om 18:27 uur

 

 

 Ik wil  mijn nieuwe info@ ... emailadres van Magix koppelen aan mijn outlook programma. Ik heb de instructies die ik bij de internetinstellingen van Magix heb gekregen precies opgevolgd. De opgegeven pop en smtp gegevens ingevuld. Nu kan ik wel email ontvangen maar niet versturen via dat email adres.

zij hebben mij doorgegeven dat ik bij :

POP3-server: pop.app.magix-online.com
SMTP-server: smtp.app.magix-online.com

in moet vullen. Toch werkt het niet. Ook als ik bij de server van uitgaande email mijn huidige provider (Home) gegevens invul zoals bij mijn andere email adressen wil het niet lukken.

Het zou fijn zijn als iemand me kan helpen. Ik heb eerdere berichten gelezen over dit onderwerp maar het lukt me toch nog steeds niet.

Groeten,

Cerest

* Windows 7

 

Reacties

cindy_chasey schreef op 10.02.2014 om 23:09 uur

Hoi,

het is mij ook nog steeds niet gelukt. Ik heb het een soort van "opgelost" door een email adres aan te maken bij gmail (google mail).. en daar heb ik mijn info@ adres aan kunnen koppelen. Ik denk dat ik dit ook makkelijk nu aan outlook kan koppelen maar heb nog niet geprobeerd want ben al lang blij dat ik nu wel eindelijk mails kan ontvangen.

 

Groetjes

Cindy

cerest schreef op 11.02.2014 om 09:38 uur

Het is toch wat dat het niet op de "normale" manier kan? Ik vind het echt heel vreemd. Hoop nog steeds op de juiste oplossing maar bedankt Cindy Chasey voor je reactie.