email koppelen aan outlook

johnwesthof schreef op 29.12.2011 om 10:39 uur

hallo, ik wil het emailpostvak van magix koppelen naar microsft outlook 2010....ik heb een info@ adres. nu bij de emailinstellingen van POP3 en IMAP ect heb ik dus van magix, staat bij de gegevens. Ik heb nu in microsoft outlook de gegevens erin gezet.....maar er komt nu wel post in het emailvak van microsoft outlook maar ik kan niets beantwoorden....Nu mijn vraag, wat moet ik in het emailpostvak van magix aanvinken, er staat niets hoe je dat moet doen....er staat IMAP en virtueel postvak wat moet je aanvinken, of andere dingen die met het email te maken hebben.... Je moet toch gewoon deze koppeling kunnen maken met outlook?  ik kom er niet meer uit, help.

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2011 om 13:12 uur

bij de server zal u moeten zetten

mail.magix.net

bij uitgaande mail uw eigen e-mail smtp

dit is via pop3

succes.

johnwesthof schreef op 29.12.2011 om 16:02 uur

nou we hebben het gedaan zoals u zegt...dus bij ziggo want daar heb ik het emailaccount van outlook, dan moet je daar voor uitgaande mail invullen smtp.ziggo.nl

maar bij de server is het niet  magix.net..maar pop.app.magix-online.com  zoals ook bij de vermelding wordt geschreven van de email postvakken van magix.....en dan daarna je info@ adres en wachtwoord..

maar het is allemaal gelukt hoor pfff eindelijk...dank u wel..