Michael, ik zit met een probleem. de websites lopen via Magix naar Xara. Bij Xara zie ik helemaal geen domein staan. ik weet niet hoe ik het mailverkeer daar moet starten. Is mij niet bekend. ik heb nu 7 websites draaien met 14 mailadressen, maar krijg geen een mail binnen. Hoe los ik dit op. ( een verdrietige 73 jarige) groeten Henk van den Berg
Gaat u vraagstelling om uw contactforumlieren? Dus, als ik goed begrijpt hebt u op dit moment 7 websites draaien met 14 contactforumformulieren. klopt dit?
Groet, Rob
PS. ik zie, dat u nog 2 andere topics hebt aangemaakt voor hetzelfde probleem. Als moderator verzoek ik u om deze topic te blijven gebruiken, zodat het forum niet onnodig vervuild raakt. Ik voeg uw 2 andere vragen (topics) van u toe aan deze topic, zodat ik de ander twee kan verwijderen.
Het email probleem is opgelost. Alles functioneert weer. Daar zullen de verenigingen ook blij mee zijn. In het bijzonder wil ik Michael bedanken, dat hij mij met raad en daad heeft bijgestaan. "een gouwe vent" nogmaals bedankt.😁
MAGIX account omgezet naar XARA met hulp van MAGIX Support.
MOA mail account's moeten allemaal apart met WW worden geopend, dat was mis gegaan
Als moderator doet het mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door @mi-bo. Alleen vind ik het wel jammer, dat u noch @mi-bo aangeeft hoe uw probleem is opgelost. Volgens mij zijn er wel meerdere Magix Xara gebruikers, die dit ook als een probleem ervaren. Omdat ik zelf geen affiniteit met websites bouwen heb, heb ik wel het sterke vermoeden, dat uw probleem verband houdt met het stopzetten van Adobe Flash player per 31 december 2020 door Adobe en Microsoft. Ik verneem het wel van u. Alvast bedankt.