Email

hbme schreef op 26.01.2021 om 22:17 uur
  1. Het email verkeer van Magix naar mij toe ligt stil. Hoe krijg ik dit weer activerend? Ook bij Magix zie ik niets.
  2. Mijn emailadressen werken niet. Hoe kan ik dit oplossen of moet ik alles veranderen naar gmail?
  3. Bij mij vielen alle e-mailadressen uit. Ze werkten tot en met vrijdag 22 januari 2021. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Reacties

mi-bo schreef op 27.01.2021 om 07:33 uur

@hbme

Beste Henk.

Het laatste bericht van U was dat alles wat betreft de Website's was over gezet naar XARA.

MAGIX is nu alleen het betaal contact.

Alles wat website betreft gaat nu via XARA ook het publiceren.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 27.01.2021 om 09:38 uur

Dank je voor het bericht. Maar mijn email verkeer hoe moet ik dat oplossen?

hbme schreef op 27.01.2021 om 09:50 uur

Michael, ik zit met een probleem. de websites lopen via Magix naar Xara. Bij Xara zie ik helemaal geen domein staan. ik weet niet hoe ik het mailverkeer daar moet starten. Is mij niet bekend. ik heb nu 7 websites draaien met 14 mailadressen, maar krijg geen een mail binnen. Hoe los ik dit op. ( een verdrietige 73 jarige) groeten Henk van den Berg

Bol schreef op 27.01.2021 om 16:59 uur

@hbme

Hallo Henk,

Gaat u vraagstelling om uw contactforumlieren? Dus, als ik goed begrijpt hebt u op dit moment 7 websites draaien met 14 contactforumformulieren. klopt dit?

Groet, Rob

PS. ik zie, dat u nog 2 andere topics hebt aangemaakt voor hetzelfde probleem. Als moderator verzoek ik u om deze topic te blijven gebruiken, zodat het forum niet onnodig vervuild raakt. Ik voeg uw 2 andere vragen (topics) van u toe aan deze topic, zodat ik de ander twee kan verwijderen.

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2021, 17:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hbme schreef op 29.01.2021 om 17:01 uur

Het email probleem is opgelost. Alles functioneert weer. Daar zullen de verenigingen ook blij mee zijn. In het bijzonder wil ik Michael bedanken, dat hij mij met raad en daad heeft bijgestaan. "een gouwe vent" nogmaals bedankt.😁

MAGIX account omgezet naar XARA met hulp van MAGIX Support.

​​​​​​​MOA mail account's moeten allemaal apart met WW worden geopend, dat was mis gegaan

Bol schreef op 29.01.2021 om 18:22 uur

@hbme

Hallo Henk,

Als moderator doet het mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door @mi-bo. Alleen vind ik het wel jammer, dat u noch @mi-bo aangeeft hoe uw probleem is opgelost. Volgens mij zijn er wel meerdere Magix Xara gebruikers, die dit ook als een probleem ervaren. Omdat ik zelf geen affiniteit met websites bouwen heb, heb ik wel het sterke vermoeden, dat uw probleem verband houdt met het stopzetten van Adobe Flash player per 31 december 2020 door Adobe en Microsoft. Ik verneem het wel van u. Alvast bedankt.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-