einde markering toevoegen film

phi78 schreef op 10.06.2014 om 10:26 uur

Hoi,

Wellicht beetje stomme vraag, maar ik heb MAGIX Film op CD & DVD 10 en deze al een tijdje niet meer gebruikt. Nu een filmpje gemaakt en deze wil ik opslaan voor het web.

Nu heb ik hem opgeslagen en was hij erg lang bezig om er een avi bestand van te maken. Het filmpje was 3 minuten, nu heeft hij er een film van een paar uur van gemaakt. De eerste 3 minuten zijn prima, de rest is allemaal zwart.

Volgens mij heb ik ergens een einde markering in hebben moeten plaatsen. Maar hoe doe ik dit ook al weer?
Kan nergens iets hier over vinden. Het filmpje dient dus voor web opgeslagen te worden, klein formaat.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Phil

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.06.2014 om 14:25 uur

Sorry, ik weet het antwoord ook niet meteen maar.. er zullen er zeker wel mensen zijn die er antwoord op weten!

En op dit forum zijn er geen stomme vragen alleen stomme antwoorden. Hopelijk krijg je snel antwoord.

mi-bo schreef op 10.06.2014 om 15:55 uur

Beste Phil.
gaat het over Film op cd/dvd 10 of over Foto op cd/dvd 10.
gezien alle 2 de programma's al zeer oud zijn, zullen er maar weinig zijn die U een antwoord kunnen geven, maar als moderator wil ik als ik een correct antwoord krijg het programma op mijn Pc zetten , en kan ik U vertellen wat U het beste kan doen,
Dan een andere vraag met welk Windows systeem werkt U
gr
mido

phi78 schreef op 10.06.2014 om 16:37 uur

Hoi,

Ik werk met Windows 7.
Waarschijnlijk als ik weet hoe het werkt in latere versies, dan kom ik er ook wel achter in deze versie.
Lijkt me wel een basisfunctie namelijk.
Een einde markeren aan je project, zodat je deze kan opslaan.

grt.

Voormalige gebruiker schreef op 10.06.2014 om 18:00 uur

Beste Phil,

Zelf heb ik MAGIX Film op CD & DVD 10 niet. Volgens mij kan je probleem in meerdere Magix programma's voorkomen. Een lege gedeelte.

Kijk nog eens goed naar je film. Ik denk dat er onbewust een lege gedeelte is toegevoegd.

In VDL 2014 kan je deze zoeken met de opdracht:  bewerken / weergave bewegen / naar het volgende lege gedeelte.

Succes,

Rob

P.s. Er bestaan geen stomme vragen, ook geen stomme antwoorden!!  De beantwoorder probeer een inschatting te maken wat de vrager bedoelt. Al is dat soms niet makkelijk. 

phi78 schreef op 17.06.2014 om 14:09 uur

Hoi allemaal,

Ik heb het probleem al opgelost. Ik kon de eindemarkering niet meer vinden omdat deze  op de een of andere manier helemaal naar het einde was gesprongen. Ik had maar 3 minuten film, maar de eindemarkering was naar 3,5 uur gesprongen. Dus daarom kon ik deze eindemarkering helemaal niet vinden, en ik zag ook nergens een knop waardoor ik makkelijk ergens een eindemarkering in kon plaatsen.

Je moet deze eindemarkering echt opzoeken en naar het einde slepen.

Bedankt voor het meedenken.