Effecten in Video proX5

HERMAN schreef op 01.03.2013 om 01:17 uur

Iemand een idee waar ik volgende plug-ins kan vinden; New Bleu Fx Color en New Bleu Fx Titler, heb ze beide via het serialnummer geinstaleerd maar ze zijn onder geen enkele rubriek terug te vinden, ook niet bij effects-extra effects of de plug-in...

Het Neat Video effect kan ik eveneens niet terugvinden, hier heb ik wel geen serialnummer van gekregen.

Met vriendelijke groet,

Herman.

Reacties

magixagent schreef op 01.03.2013 om 10:11 uur

Beste Herman,
Uw verzoek na gekeken en het werkt allemaal U dient wel de project te activeren of een gedeelte ervan.
alles te vinden na dat U effects heeft ingetoetst, onder Special Effects.
succes met het mooie MAGIX product.

HERMAN schreef op 05.03.2013 om 21:42 uur

Bedankt voor je reactie,

Na het opnieuw opstarten van de software was het ineens wel zichtbaar, behalve dan de "Neat video" die vind ik niet terug. Een beetje aan het grasduinen in het programma en kom ik volgende problemen tegen, bij het gebruik van color en coloreffecten zie ik geen resultaat in de previeuw wel na het wegschrijven van de video (het project was geactiveerd) Bij het gebruik van het "speed" effect krijg ik een soort van echo beeld, zowel in de previeuw als bij het wegschrijven ervan. Wanneer ik een video in previeuw bekijk en nadien in de tijdslijn breng kan ik geen wavebestand aanmaken; rechtstreeks op de tijdlijn brengen dan heb ik dat probleem niet. Heb net een update gedaan voor X5 in de hoop dat er wat zou opgelost geraken maar nu kan ik X5 niet meer opstarten: een foutmelding (na systeemherstel lukte het wel)

Hopend op enig advies,

Met vriendelijke groet,

Herman

 

 

 

magixagent schreef op 09.03.2013 om 11:23 uur

Beste Herman,

Ik ben momenteel in Spanje, en mijn Notebook heeft geen volledige programma,

over 14 dagen kom ik op Uw vragen terug

gr