e-mail link plaatsen ???

peterwippel schreef op 28.09.2009 om 10:51 uur
Hoe plaats ik in hemelsnaam een e-mail link, zodat er in mijn wesite, mijn een mail kan gestuurd worden ???   En waarom heeft  xara extreme meer mogelijkheden dan magix ?  Zou toch hetzelfde moeten zijn. Het gemis van preview bij website bouwen is groot. Net zoals geen e-mail link kunnen zetten.
Niet hier, niet in tutorials, nergens wordt daar een woord over gerept, hoe je een e-mail link in je website moet plaatsen.
Als ook de "animatie-galerie" blijft grijs en onactiveerbaar, wat men ook probeert.

Reacties

Pokkefok schreef op 03.10.2009 om 22:12 uur
Je kunt elk object verlinken in Website Maker. Selecteer een object of tekst, ga naar eigenschappen, verlinking, externe link, e-mail-link.
Ik heb geen idee wat xara extreme is, maar daar gaat dit forum ook niet over.
De animatie galerie doet het gewoon, als je tenminste nadien "plezier" of "decoratie" kiest.
svenkoedoot schreef op 17.10.2009 om 13:38 uur
misschien staat het niet in de handleiding omdat het gewoon te makkelijk is

ik weet ook niet wat je gelijk zegt of xara extreme maar als je dit niet weet dan heb je het programma nog niet echt uitgezocht! En kan je dus ook niet zeggen dat het slecht is
mejeb schreef op 05.02.2010 om 13:48 uur
Als je een button of een tekst selecteert kun je met je rechter muisknop naar eigenschappen gaan en kun je het geselecteerde object een functie geven, kies dan link en typ mailto: dan je mail adres.Althans zo werkt het in xtreme web design 5 van Magix, zal waarschijnlijk iets anders in uw programma gaan, maar denk wel dat het ongeveer die kant op is.

Hopelijk is hier vraag mee beantwoord

Have a lovely day