Is uw probleem reeds opgelost? Zo niet, verwijder dan eens de volgende bestandjes. Het kan zijn dat een van deze bestandjes corrupt is geworden. Bij het opstarten van VDL2024 worden deze bestandjes weer automatisch aangemaakt. Zie afbeelding
Helaas, hetzelfde probleem bij Video deluxe 2025. Het probleem van het niet branden is zo maar ineens ontstaan. Tot een paar dagen geleden werkte het branden voortreffelijk.
Video deluxe 2025 verwijderd en oudere werkende versies geiïnstalleerd. Helaas het zelfde probleem. "Het branden werd afgebroken met de volgende fout: Tijdelijk bestand kon niet worden aangelegd. Opslagfout.
2025/01/17 21:12:44 [FATAL] [DiscMaker]: PrepareDVDVideoFiles() failed with errNo 18 - cannot create tempfile 2025/01/17 21:12:44 [FATAL] [DiscMaker]: !!! DBK BurnProject: 205 - out of memory !!! 2025/01/17 21:15:15 [WARNING] [DiscMaker]: setting no speed limit 2025/01/17 21:15:18 [ERROR] [DiscMaker]: AVSDK Message - Cannot get device/media specific information -> functionality is not provided by device or by system 2025/01/17 21:15:21 [ERROR] [DiscMaker]: AVSDK Message - Cannot get device/media specific information -> functionality is not provided by device or by system 2025/01/17 21:15:24 [ERROR] [DiscMaker]: AVSDK Message - Cannot get device/media specific information -> functionality is not provided by device or by system 2025/01/17 21:15:24 [FATAL] [DiscMaker]: cannot create dp4 script file "C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX\Video deluxe 2025 Premium\Disc Images\BD H264 Image 62-809
Graag een werkende oplossing. Met een vriendelijke en een wanhopige groet,
U had voor uw probleem een eigen bijdrage aan moeten maken. Want u gebruik nu hiervoor een topic van een ander. Dat gezegd hebbend, probeert u uw filmproject op een DVD 4,7GB schijf te branden?
1. Helaas, een eigen bijdrage maken had ik niet begrepen. Aansluiten op een soortgelijk probleem leek me vanzelfsprekend. 2. Het branden zou gebeuren op een Blu-ray DVD met een capaciteit van 25 GB. Hopende op een oplossing,
Uw probleem is geheel anders dan die van Hans. Zijn probleem doet zich voor in VDL2024 en bij het branden van een DVD. Waarschijnlijk zit de bij hem in een DLL bestandje. Uw vraagstelling gaat over het programma VDL2025 en het branden op een Blu-ray schijf
Maar goed, we zullen trachten ook uw probleem op te lossen.
Hebt u deze bestandjes al eens verwijderd??
Hoe groot is het weg te schijven bestand? U kunt maar MAX. 110/144 min branden op een Blu-Ray schijf
Probeer een eerst u MVP projectbestand als een ISO bestand te branden. U kunt dan zien of uw Filmproject op een 25 of 50 GB schijf past? Zie ook: DVD branden zonder verspilling van DVD's
Het doet mij deugd op van u te vernemen, dat uw probleem is opgelost door Video Deluxe 2024 geheel opnieuw te installeren. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van u films en met de woningrenovatie.
Als u het nog niet gedaan hebt, dan zou ik u adviseren om ook Video Deluxe eens opnieuw te installeren, dit was voor @hans-vanderpijll (Hans) de juiste oplossing.