Ik heb de DVD magix fot's op DVD, maar kan dit niet in windows 10 voor elkaar krijgen. Moet ik een nieuw stuurprogramma of update? Kan u mij a.u.b. helpen?
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers, wat geheel losstaat van Magix Support.
Uw pakket foto's op DVD MX uit 2011 / 2012 wordt niet meer ondersteund door Magix Support en zal waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd kunnen worden onder Windows 10.
Als u het via de website van Magix hebt besteld, dan krijgt u na uw betaling een opdrachtbevestigingsmail. Hierin staat uw P3-serienummer en een programma downloadlink etc...
programma geïnstalleerd, aan het eind werd het registratienummer gevraagd, dat heb ik gedaan. daar stond een ander emailadres in dat heb ik veranderd naar xxxxxxx@kabelfoon.nl. toen kwam er een melding als ik dat ga veranderen dat dan sommige onderdelen niet meer werken. Ik heb toch dat emailadres veranderd krijg ik nu problemen met het programma? bij jullie gebruik in xxxxx@kabelfoon.nl kon het andere adres niet gebruiken omdat het zei dat er al een emailadres was. hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uitleg.
Ik ben 77 en heb af en toe wat hulp nodig, hoop dus dat u mij kunt helpen. Het programma staat nu wel op mijn computer.
Allereerst dit. Omdat dit een openbaar forum is, heb ik uw emailadres gewijzigd i.v.m. uw privacy.
U hebt gisteren een geheel nieuw account aangemaakt, terwijl u er al een had. Op welk emailadres hebt u uw opdrachtbevestigingsmail ontvangen? Als dit uw vorig emailadres is, dan moet dit emailadres gebruiken om Photostory te registeren en te activeren.