DVD-brander niet gevonden

wmertens schreef op 10.03.2013 om 13:02 uur

Ben sinds kort in bezit van een nieuwe computer met Windows 8 en hierop geinstalleerd het pakket "Foto's op DVD 2013 DELUXE". Ik heb zonder problemen een fototproject met 5 fotoshows op DVD gebrand. Na toevoeging van een 6e fotoshow wil ik opnieuw een dvd branden, maar krijg de melding:  "Er is geen DVD-brander gevonden".

Ook na update van de brandroutine blijft ik deze melding ontvangen. Wie kan mij helpen met de oplossing van dit probleem.

Wiel

Reacties

mi-bo schreef op 11.03.2013 om 10:40 uur

Beste, Win8 is een nieuw programma, het probleem kan ook in het Windows systeen zitten

succes met het mooie MAGIX product

wmertens schreef op 11.03.2013 om 10:48 uur

Beste mi-bo,

Bedankt voor uw reactie, echter ik ben op zoek naar oplossingen en niet naar veronderstellingen.

groetjes

mi-bo schreef op 11.03.2013 om 10:53 uur

Beste Wiel,

dit kan ik heel goed begrijpen Uw reactie.

Na toevoeging van een 6e fotoshow wil ik opnieuw een dvd branden,betekend dit dat U op een gebrande dvd de toevoeging er bij wilde zetten, of heb ik dit verkeerd gelezen.

Maar ik ben het probleem namelijk nog niet tegen gekomen ook niet op de site vandaar mijn antwoord,

hopend dat U snel een antwoord krijgt. succes met het mooie MAGIX product

wmertens schreef op 15.03.2013 om 10:33 uur

Geachte lezer,

Heb het niet vinden van de DVD-brander in "Foto op DVD 2013 dL" is inmiddels opgelost.

Ik heb het programma van mijn computer verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd.

Na deze nieuwe installatie werd de DVD brander herkend en alles werkt weer perfect!

Wiel