DVD branden - afspelen van diverse hoofdstukken

a014556 schreef op 08.07.2009 om 15:43 uur

Met mijn Magix : "Foto's op CD en DVD 6" wil ik een CD branden. Deze bestaat uit 14 hoofdstukken. Bij een eerste poging heb ik vastgesteld dat na het bekijken van een hoofdstuk (bv 10) de teller steeds terugspringt naar hoofdstuk 1.
Wil ik dan hoofdstuk 11 bekijken dan moet ik opnieuw voorbij alle 10 de hoofdstukken tot ik 11 kan aanklikken.
Ik ben er van overtuigd dat er bij het branden een instelling bestaat die me de keuze laat tussen  diverse manieren van afspelen. Ik zou de instelling willen kiezen waarbij ik na het afspelen van een hoofdstuk, onmiddellijk het volgende kan aanklikken.
Wie geeft me de juiste tip, Alvast bedankt

Het kan gebeuren dat ik zopas een eerste keer ongeveer dezelfde e-mail het verstuurd. Sorry daarvoor,

Reacties

mi-bo schreef op 08.07.2009 om 19:02 uur

Beste, het is toch zo, dat u met de afstand bediening bv 13 intoets en dan met de toets van de subtitle het activeerd, want zo werkt het in de versie 2007\2008.
 en u kunt bij verkenner van 2006 als u dit via geadvenseerd opend, en met de afst bediening die bij het brand programma staat uit proberen, werkt dit, dan werkt het ook als u het heeft gebrandt.gr mi-bo

mi-bo schreef op 09.07.2009 om 18:29 uur
Toch fijn dat er Magix freaken zijn die u graag helpen, wilt u ook zo vriendelijk zijn bij de status die nu nog openstaat deze als opgelost aan te vinken, veel succes met het mooie programma, gr mi-bo