DVD afspelen

michel-g8850 schreef op 16.03.2021 om 09:33 uur

Ik heb Magix video deluxe 2016, sinds gisteren kan ik de DVD die ik brand niet meer afspelen niet op mijn PC en ook niet op een DVD player. De film files zien er hetzelfde uit als de DVD die ik nog wel kan afspelen. Ik heb het programma al laten herstellen met de installatie DVD maar het probleem blijft. Iemand die mij kan helpen ? bedankt alvast !😣

Reacties

mi-bo schreef op 16.03.2021 om 10:13 uur

@michel-g8850

Beste Michel.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Kan het probleem niet in de gebrande dvd zitten.(misschien een fout in de dvd.)

Misschien een andere merk gebruikt.

Al gekeken wat resultaat is als er een andere dvd wordt gebrand.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

michel-g8850 schreef op 16.03.2021 om 10:45 uur

Ik heb al andere DVD's gebruikt, ook een DVD WR, ik kan schrijven en herschrijven maar niet afspelen.

Snap er niks van: michel

 

mi-bo schreef op 16.03.2021 om 11:04 uur

@michel-g8850

Beste Michel,

Lees deze geschreven link eens

https://www.magix.info/nl/support/artikel/hulp-bij-problemen-met-branden--160/

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.03.2021 om 11:25 uur

@michel-g8850

Hallo Michel,

Zojuist, heb ik een van mijn projecten met het brandprogramma van VDL 2016 premium op een DVD+R 4,7GB gebrand. Deze speelt bij via mijn PC en mijn DVD speler goed af. Wat er bij u fout gaat bij u, daar heb ik het antwoord (nog)niet op.

Wat u zou kunnen proberen, is om uw .MVP projectbestand te branden als een ISO bestand en deze dan af te spelen in bv. VLC media player. http://www.videolan.org/

Zet de bij 1.Brander / image recorder

Als deze via de VLC media player wel goed afspeelt, dan kunt dit ISO bestand branden op een DVD met bv. Any Burn. https://www.anyburn.com/

Ik verneem wel wat het resultaat is.

Succes, Rob

Aanvulling op: 16-03-2021 om 12:52uur

Op manier zoals ik heb beschreven, voorkomt u ook verspilling van DVD's

Laatst gewijzigd door Bol op 16.03.2021, 12:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

michel-g8850 schreef op 16.03.2021 om 22:14 uur

Hoi, Michael, Rob,

Ik heb alles gedaan wat jullie mij hebben aangereikt en mij zou kunnen helpen en ja zeg, ik kan weer DVD's afspelen. Iedereen een dikke DANK JE WEL voor de snelle hulp.

Gr Michel

Bol schreef op 16.03.2021 om 22:39 uur

@michel-g8850

Hallo Michel,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen, dat door de gegeven antwoorden uw brandprobleem is opgelost. Succes bij het branden van uw DVD's.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.03.2021, 22:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.03.2021 om 22:58 uur

@michel-g8850

Beste Michel.

Dit is een positief bericht dat U weer verder kan met Uw mooie hobby.

Sc6

M.vr.gr

Michael