Reacties

Bol schreef op 28.12.2021 om 19:30 uur

@Simon-Voogd

Hallo Simon,

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/de-video-omzetter-wordt-niet-herkend--162/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.12.2021 om 19:34 uur

@Simon-Voogd

Beste Simon.

Misschien heeft U iets aan deze Tutorial.

https://www.magix.info/nl/tutorials/ruv-2022-versie-7-0-1-12--1275696/

Sc6

Blijf gezond , rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 28.12.2021 om 19:53 uur

@Simon-Voogd

Beste Simon.

Een aanvulling op gegeven antwoord.

Start MAGIX RUV2022 op, zonder dat de usb-omzetter is aangesloten, zet webcam evt uit, dan de Usb-omzetter in Usb poort doen (liefst Usb3 poort)

Sc6

M.vr.gr

Michael

Simon-Voogd schreef op 14.01.2022 om 14:18 uur

Dank voor jullie hulp.
Ik heb het eerst opgelost door een oude pc van iemand te lenen
Die pikte 'm wel op en daar lijkt het te werken
(ook al moet ik soms een keer (of vaker) rebooten omdat het geluid niet wordt opgepikt :-(
Later zal ik 's proberen of ik het op m'n surface aan de praat kan krijgen op de laatste manier die Michael voorstelde.

Bol schreef op 14.01.2022 om 14:37 uur

@Simon-Voogd

Hallo Simon,

Het doet mij deugd om te lezen, dat de oude geleende PC voor u een uitkomst biedt om te digitaliseren. Maar waarom het bij uw eigen nieuwe HP Surface laptop nog niet lukt, is voor mij een groot raadsel.

Omdat op dit forum de forumleden elkander helpen, adviseer ik u om eens contact op te nemen met Magix Support: Hoe neem ik contact op met de technische support?  

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.01.2022, 14:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-