Om Video Deluxe VDL 2022 of Pro X14 te kunnen installeren, dan is het besturingssysteem W10|11 verplicht. U werkt nu nog onder W7 er is nog wel een mogelijkheid om deze gratis te upgrade. Zie: Gratis upgrade van Windows 7/8.1 naar Windows 10
Maar voordat u dit gaat doen, is uw Laptop / PC wel geschikt om de laatste Magix programma's op te draaien.
Dank je wel. Sorry ik ben nier erg technisch , het probleem is dat ik al jaren niets meer film, maar nog wel heel veel oude films heb die met Video deluxe 13/16/17/ en de laatste met Video pro x6 . Als ik nu windows 10 installeer kan ik niets meer met deze films, niet meer bekijken niet meer kopieren , niets , Ik neem aan dat Magix onder Windows10 kan werken maar dat ik nog een update van magix moet hebben, maar waar vind ik die ?
Als u W10 installeert of laat installeren, dan kunt u de programma's VDL 13 | 16 | 17 en Pro X6 er weer op installeren en uw films weer als vanouds bewerken in de genoemde Magix Programma's. Mijn advies is wel, dat u altijd eerst een back-up moet maken van al uw films die gemaakt zijn met VDL of Pro X6 mocht er iets fout gaan.