Reacties

Bol schreef op 28.07.2022 om 13:04 uur

Beste @kschijf,

Om Video Deluxe VDL 2022 of Pro X14 te kunnen installeren, dan is het besturingssysteem W10|11 verplicht. U werkt nu nog onder W7 er is nog wel een mogelijkheid om deze gratis te upgrade. Zie: Gratis upgrade van Windows 7/8.1 naar Windows 10

Maar voordat u dit gaat doen, is uw Laptop / PC wel geschikt om de laatste Magix programma's op te draaien.

Succes

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.07.2022, 13:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kschijf schreef op 28.07.2022 om 13:14 uur

Dank je wel. Sorry ik ben nier erg technisch , het probleem is dat ik al jaren niets meer film, maar nog wel heel veel oude films heb die met Video deluxe 13/16/17/ en de laatste met Video pro x6 . Als ik nu windows 10 installeer kan ik niets meer met deze films, niet meer bekijken niet meer kopieren , niets , Ik neem aan dat Magix onder Windows10 kan werken maar dat ik nog een update van magix moet hebben, maar waar vind ik die ?

Bol schreef op 28.07.2022 om 18:15 uur

Beste @kschijf,

Als u W10 installeert of laat installeren, dan kunt u de programma's VDL 13 | 16 | 17 en Pro X6 er weer op installeren en uw films weer als vanouds bewerken in de genoemde Magix Programma's. Mijn advies is wel, dat u altijd eerst een back-up moet maken van al uw films die gemaakt zijn met VDL of Pro X6 mocht er iets fout gaan.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

PS. Zie eens: Ondersteuning Windows 7

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-