Reacties

Bol schreef op 21.10.2023 om 20:56 uur

Hallo @M-Sijben,

Welkom op het Magix forum.

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/waar-kan-ik-mijn-serienummer-en-het-installatieprogramma-vinden--1285159/

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.10.2023 om 14:41 uur

@M-Sijben

Hallo M. Sijben,

Hierbij wil ik u bedanken voor het doormailen van uw P2-serienummer. Zojuist heb ik nog met behulp van uw P2-serienummer het installatieprogramma kunnen downloaden, maar het programma (videoeasy5_dlm.exe) werd bij het installeren daarvan abrupt afgebroken. Dit is mij reeds bekend, dat dit gebeurd. Ik heb dit gisteren aangekaart bij een contactpersoon bij Magix Duitsland. Daarom is mijn advies om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: Infoservice@magix.net en leg daar uw probleem. Hoe meer forumleden dit melden des te eerder wordt dit misschien opgelost. Maar u krijgt zeker een antwoord terug. Laat het forum weten, wat ze als oplossing geven.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.10.2023 om 18:34 uur

@M-Sijben

Hallo Sijben,

....In mijn nieuwe laptop heb ik geen cd/dvd station meer om het programma te installeren....

Na het nog eens grondig lezen van u topic, lees ik dat u waarschijnlijk nog over de Video Easy 5 HD installatieschijf beschikt. Als dat klopt en u heeft nog de beschikking over een computer met een cd\dvd station.

Probeer dan het volgende:

  • Download AnyBurn vanaf: https://www.anyburn.com/
  • Installeer AnyBurn en start deze op
  • leg de Video Easy5 HD installatieschijf in de dvd-lade van de cd/dvd station
  • klik op Image van schijf maken
  • u kunt een image (ISO) file maken naar een externe data drager, zoals bv. een USB stick, SD schijfje, externe harde schijf etc....
  • selecteer een de externe datadrager en klik op Creëren
  • Open het ISO bestand met de Windows verkenner
  • er word een virtuele cd/dvd station aangemaakt
  • installeer met het setup.exe bestand Video Easy 5 HD op uw nieuwe laptop zonder een dc/dvd station

Mij is het gelukt om de zeer oude Video Deluxe 15 plus uit 2009 onder Windows 10 te installeren.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.10.2023 om 18:08 uur

@M-Sijben

Hallo Sijben,

Ik was ook nog zeer benieuwd of er in VDL15plus uit 2009 nog een filmpje kon samenstellen. Tot mijn grote verbazing lukte het. Zie het filmpje

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-