Download versie anders dan besteld pakket?

KKauf schreef op 08.02.2012 om 18:04 uur

Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik stel hem toch: 

Ik heb zojuist het MAGIX website makers pakket besteld via internet en dacht dat dit een box was met CD-rom enz. Er zat onderandere een domeinnaam, e-mail, 5GB opslag in dat pakket. 

Nu heb ik via mijn mail een activeringscode toegestuurd gekregen en nadat ik die geactiveerd heb bleek dat ik alsnog moest kiezen tussen een gratis websitemaker (testversie) of een maandelijk betaalde site. Bovendien moet ik alsnog betalen voor een domeinnaam.

Is dit omdat ik moet wachten op het pakket dat ik thuis gestuurd krijg of krijg ik geen helemaal geen pakket thuisgestuurd en moet ik het hiermee doen? Dit is namelijk niet waar ik voor betaald heb...

Kan iemand mij hiermee helpen? 

Reacties

cerc schreef op 08.02.2012 om 18:36 uur

Je kan nog lang wachten voor je pakket in de post.

Je krijgt een email met een code; ga daarmee op hun site en dat kan je het programma downloaden.

 

succes ermee

 

jarnooo schreef op 08.02.2012 om 21:00 uur

je krijgt je inderdaat een pakket,

door dit pakket heb al betaald voor 1 jaar en een domein heb je ook al voor betaald dus je moet even wachten tot de post er is

bij ons heeft dat 2 weken geduurt

het pakket kan verschillend zijn licht er aan welke versie je hebt gekocht, je hebt gratis en een paar euro p/m of nog een paar euro meer p/m
maar wat jij hebt gekocht is iets goedkoper als het goed is