download linkjes ontvangen maar wil de software op dvd

Kanhai schreef op 19.10.2021 om 13:10 uur

Beste Ik heb laatst een pakket besteld en heb wat download linkjes ontvangen om de software te downloaden maar had graag een dvd met software ontvangen van jullie moet ik misschien extra betalen

om de software pakket die ik heb gekocht op dvd te ontvangen?

 

hoor graag van u

het was een actie met 4 software extra.

Reacties

mi-bo schreef op 19.10.2021 om 15:58 uur

@Kanhai

Beste Kanhai.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U kunt het beste een mail sturen naar infoservice@magix.net , inclusief Uw verhaal, dat U toch nog graag een herstel dvd had willen hebben, normaal gesproken is dit niet mogelijk, maar het proberen is de moeite waard. (Uiteraard wel Uw MXC aankoop nummer meesturen)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht komma na infoservice@magix.net verwijderd

Bol schreef op 19.10.2021 om 16:01 uur

Hallo @Kanhai,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

U hebt een opdrachtbevestigingsmail van Magix gekregen. Hierin staat een downloadlink om VDL 2022 te kunnen installeren (vergeet niet te gaan naar: Hulp / online actualiseren). Tevens staat er in diezelfde mail hoe u de ander vier extra programma's kunt installeren.

De DVD wordt u dan zonder een P3-serienummer binnen een redelijke tijd nagezonden. Het P3-serienummer staat vermeld in uw opdrachtbevestigingsmail en anders kunt u deze vinden bij: Mijn Account / Mijn Producten. Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Persoonlijk, vind ik de DVD geen toegevoegde waarden hebben. U kunt altijd op de bovenstaande manier Video Deluxe weer opnieuw installeren.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 19.10.2021, 16:34, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-