download gratis sounds, loops en instrumenten bij Music Makerlukt niet

Ted-Visserman schreef op 31.01.2020 om 13:56 uur

Op de downloadpagina van de gratis versie van Music Maker (28.0.2.47) wordt gemeld dat met het programma gratis 425 sounds & loops, 4 extra gratis soundpools, 3 gratis instrumenten en 8 gratis-effecten worden meegeleverd.
Het lukt mij echter niet die gratis sounds, pools en instrumenten te installeren. Ik zie wel allerlei soundpools en instrumenten die ik kan downloaden maar daarvoor moet betaald worden. Niet gratis dus. Music Maker zelf wordt wel goed geïnstalleerd.

Ik heb het programma al minstens drie keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd om te zien of dat misschien werkte. Niet dus.

Graag advies over mogelijke oplossingen.

Dank alvast,

Ted

Reacties

mi-bo schreef op 31.01.2020 om 14:08 uur

@Ted-Visserman

Beste Ted,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

klik eens op het wieltje

van hieruit kunt U alle extra inladen

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 31.01.2020 om 14:10 uur

Hallo Ted,

Klik eens op het tabblad "Loops" en "Instrumenten". Volgens mij worden de 425 sounds & loops, 4 extra gratis soundpools, 3 gratis instrumenten en 8 gratis-effecten automatisch op uw PC geïnstalleerd.

Zeker weet ik het niet meer, maar het kan zijn, dat u deze vanaf de tabbladen "Loop" en/of "Instrumenten" eerst nog moet downloaden en installeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.01.2020, 14:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ted-Visserman schreef op 31.01.2020 om 15:09 uur

Beste Bol,

Bedankt voor je snelle reactie. Op de tabbladen vind ik wel instrumenten, maar geen enkele Soundpool. Ook niet als ik in de Store kijk of bij Downloads. Het grappige is dat ik wel veel meer instrumenten tot mijn beschikking heb. Dat komt volgens mij omdat ik een paar dagen geleden MAGIX Samplitude Music Studio (64-Bit) heb gekocht. En daar zitten ook aardig wat instrumenten bij.

Ik denk dat door de aanschaf van Samplitude Music Studio er mogelijk geen gratis Loop en Soundpools meer gedownload worden.

Eerder had ik alleen Music Maker met toen wél de gratis soundpools. Nadat ik Samplitude had gekocht heb ik Music Maker in eerste instantie gedeïnstalleerd omdat ik dacht dat programma niet meer te gebruiken.

Maar ik vind de interface daarvan in sommige gevallen toch wat handiger, dus heb ik het programma opnieuw gedownload en toen geïnstalleerd, maar toen kwamen de standaard extra's niet meer mee. Vreemd.

Ik heb nu wel veel instrumenten, maar ik vond die Soundpools, loops e.d. ook best handig.

Tot zover..

 

Bol schreef op 31.01.2020 om 15:28 uur

Hallo Ted,

Allereerst mijn is Rob.

Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben, maar u hebt u de gekochte MAGIX Samplitude Music Studio (64-Bit) aangemeld bij Magix Account?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.01.2020, 15:30, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.01.2020 om 15:33 uur

Hallo Ted,

Ga ook eens naar : Hulp / uw activeringen.

Greot, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ted-Visserman schreef op 31.01.2020 om 15:50 uur

Beste Rob,

Omdat ergens boven de berichten staat Bol schreef dacht ik dat je Bol heette.;-)

Bij activeringen staat het serienummer van mijn gekochte Samplitude Music Studio 2020.

Niets over Music Maker. Omdat dat een gratis programma is kun je dat ook niet activeren volgens mij.

Bol schreef op 31.01.2020 om 16:09 uur

Hallo Ted,

Klopt, het is inderdaad en beetje verwarrend, maar Bol is mijn Nickname binnen het Magix forum. Maar goed, ik til daar niet zo zwaar. We weten uiteindelijk wie u bedoelt.

Tegenwoordig wordt Music Maker free standaard gebruikt voor alle Music Maker programma's. Als u nog eerdere versie hebt liggen, kunt u deze aanmelden via MAGIX account en krijgt de daar bijhorende loops, instrumenten e.d. toegevoegd aan uw Music maker.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.01.2020, 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-