domeinverhuizing naar magix

alita7881 schreef op 04.10.2011 om 10:34 uur

ik moet voor een band een website maken....ik zelf werk dus altijd met magix, maar mijn vraag is, de provider die ze nu hebben met een domeinnaam moet dus verhuist worden naar magix, en per fax de gegevens sturen naar magix. Maar moet ik direct de band aanmelden bij online wereld, ze willen graag het pakket van 4,99 daar zit een domeinnaam inbegrepen normaal....maar hun hebben een bestaande domeinnaam moeten ze daar dan extra voor betalen, of wordt dat in het pakket meegenomen...hun abonnement bij de andere provider loopt af per 1 mrt. 2012.

Reacties

magixagent schreef op 04.10.2011 om 11:05 uur

Beste Alita.

ben je bezig om een artiesten buro te openen, binnen 2 dagen twee keer een aanvraag voor domein naam, voor een band

gr

alita7881 schreef op 04.10.2011 om 13:00 uur

haha, ja je zou het haast denken, maar dit was echt ff een foutje. Nee laten we het er maar bij 1 houden..thanks

marcwolters schreef op 07.10.2011 om 15:56 uur

Hoi, ik heb zelf afgelopen week een pakket bij Magix aangeschaft en een aantal bestaande domeinen voor verhuizing aangemeld.

Mijn hosting pakket is inclusief 5 domeinen, en ik had 6 oude domeinen die omgezet moesten worden. 

Bij het omzetten van de eerste 5 domeinen werden per domein eenmalig 9,99 in rekening gebracht voor de verhuiskosten.

Voor het 6e domein werd ook 9,99 in rekening gebracht, + 0,99 euro per maand.

Mijn huidge contract bij mijn oude provider loopt ook door tot eind december, maar het is dus wel mogelijk om tussentijds te verhuizen.

Dus ja: het domein wordt verrekend met het pakket dat je hebt

laat-maar-waaien schreef op 15.10.2011 om 16:28 uur

Weet je wel zeker dat je het domein wilt verhuizen naar Magix.

Normaal zet je op de site iets op een beveiligd deel.

Dat is dus absoluut onmogelijk!!!!!!

Je koop een pakket bv Webdesigner 7 en koopt er een domein bij (Magix) of ander domein

Nou dan heb je pech Webdesigner kent zelf geen beveiligingen maar de domeinen die je bij Magix afneemt ook niet

.