Domeinnaam koppelen aan FTP toegang

grund schreef op 17.03.2023 om 11:05 uur

Beste mensen,

Ik probeer al geruime tijd een oplossing te vinden voor het koppelen van mijn domeinnaam aan een FTP. Op https://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-web-designer-hosting/faq.3206.html zie ik staan dat ik MAGIX Online Wereld-toegang moet aanleggen. Ik kan echter nergens vinden hoe ik dat moet doen. Als ik in domein & email naar mijn "niet toegewezen domeinen" ga en ik klik op toewijzen, staat de optie FTP grijs. Mailen naar Magix heeft geen zin, hopelijk heeft één van jullie een goede tip om me op weg te helpen.

Groeten Ewald

Reacties

Bol schreef op 17.03.2023 om 11:46 uur

@grund

Hallo Ewald,

Als moderator heb ik geen affiniteit met websites bouwen. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar staat wel geheel los van Magix Support. Mijn advies, stuur toch nog maar eens mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.03.2023, 11:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-