digitalisering analoge video s

freeme schreef op 06.03.2017 om 17:13 uur

wat een rotproduct....dacht dat het plug and play zou zijn...is helemaal niet zo...ten eerste kan je op de duitse website geen windows 8 drivers selecteren. ten tweede heb ik steeds voor 25 minuten opgenomen, terwijl de opname knop in tact bleef qua overzetten, bleef er maar 1 minuut over....gaat em met beeldmateriaal van 13 uur dus niet worden. zit een duits boekje bij...verwacht je ook niet....ben ook mijn filmpjes kwijt, staan die nou ineens in magix online? moet je zelf nog weer url ingeven....

oja en je kan updaten naar een hogere versie, kost natuurlijk ook weer wat...hoezo...ik heb al 55,00 euro uitgegeven..vanwaar dan nog een update...

 

doffe ellende - niet kopen dus!! gaat t morgen terug brengen....zoek wel een prof uit, ben dan misschien iets meer kwijt maar dan heb ik ook wat...

Reacties

mi-bo schreef op 06.03.2017 om 19:32 uur

Freeme,

Uw bericht gelezen, waarom op de Duitse site drivers voor Win8 zoeken,waarom bent u nog niet overgegaan naar Windows 10, hierin werkt het perfect.

Als er een compleet pakket voor € 59,99 wordt gekocht is het compleet inclusief een dvd waar de drivers opstaan voor 32 & 64 Bits.,

Het is geen MAGIX probleem dat het niet werkt maar Windows 8, een update is er niet wel een meer uitgebreid pakket, pas nog 50 banden omgezet zonder probleem.

gr

Michael

freeme schreef op 07.03.2017 om 13:34 uur

Beste MIchael,

Ik heb een combi van Terratec met Magix...idd zit daar een dvd bij, maar ik heb al een paar jaar een laptop zonder dvd ingang, dus ben je aangewezen op de duitse site van Terratec (aldaar kun je niet naar windows 8 voor de drivers dus houdt het daar al op met een kunstgreep ben ik wel iets verder gekomen, maar gek blijf ik het vinden)

Ik ben toch niet de enige die geen dvd ingang meer heeft en nog windows 8...(windows 10 vond ik gewoon 3x niks dus ik ben weer terug gegaan naar windows 8 om verschillende redenen.Bovendien vond ik de interface gewoon plezieriger om mee te werken) ...Kijk als Magix pretendeert een goed product icm met Terratec te kunnen aanbieden, die ook zegt onder windows 8 te werken, verwacht je ook dat het makkelijk gaat. Zeker voor 55 euro.

maar het is gewoon niet zo. dus ja ik ben erg teleurgesteld.

groet freeme

mi-bo schreef op 07.03.2017 om 13:44 uur

Freeme,

bedankt voor je antwoord, maar Terratec is geen MAGIX product, de software die bij dit pakket zit is een lite versie van MAGIX video easy, anders werkt het pakket niet, persoonlijk zou ik het het pakket terug sturen naar Terratec met de mededeling dat het niet werkt en RUV 9.0 van MAGIX kopen.

ik heb je ook een PB gestuurd.

Gr

Michael

freeme schreef op 08.03.2017 om 16:13 uur

Beste Michael,

bedankt voor je retourbericht...jammer dat ik niet beter ben voorgelicht door de verkoper...

wat bedoel je met een PB? sorry...blond...:)

groet freeme

freeme schreef op 08.03.2017 om 16:16 uur

ja ik zie het al...persoonlijk bericht...wel ik moet daar nog heel goed overdenken....dacht dat dit video avontuur leuk zou worden, geld daarvoor uitgeven is geen probleem, maar ik ben het gehannes ff beu....begrijpelijkerwijs....maar ik heb uw mailadres nu...en denk er even over....

fijn dat u hebt mee willen denken.

groet freeme