Reacties

mi-bo schreef op 11.02.2021 om 15:56 uur

@Sjef-Zenden

Beste Sjef

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een vraag uit hoeveel foto's bestaat de diashow daar het automatisch is opgesplitst in 7 stukken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Sjef-Zenden schreef op 11.02.2021 om 16:15 uur

Uit 320 foto's, maar ik ben al een poos met bewerken, volgorde, overgangen, etc. zonder reactie bezig. Ik heb veel diashows gemaakt met succes maar nu heb ik iets verkeerd gedaan. Bedankt voor de reactie.

mi-bo schreef op 11.02.2021 om 17:41 uur

@Sjef-Zenden

Beste Sjef.

Van hieruit kan ik niet zien wat U verkeerd heeft gedaan(in het verleden heb ik van MAGIX Support te horen gekregen dat 100 foto's per map het maximale was)(in fotostory Deluxe 2013.).

Ik zal aannemen dat de 320 foto's niet op één dag zijn gemaakt,dan is het toch mooier aparte mappen te maken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Sjef-Zenden schreef op 11.02.2021 om 18:37 uur

Helemaal correct, het zijn foto's van een groep met enkele tripjes. Ik moet me dus beperken. Beneden op het scherm staat altijd aangegeven hoeveel ruimte er nog is op de dvd, er was genoeg maar na de verdeling niet meer, allicht. Hartelijk dank voor het advies. Ik begin nog eens opnieuw. Groetjes.

Kees-Haremaker schreef op 12.02.2021 om 16:09 uur

Hallo Sjef, welke DVD gebruik je de enkele layer of de dubbele Layer want de dubbele layer gaat twee keer zoveel op
Mvg Kees

Sjef-Zenden schreef op 12.02.2021 om 18:45 uur

Mijn probleem is eigenlijk dat dit overigens geweldig programma een geheel, ongewild, verdeelt in een aantal gelijke, onderling verwisselbare delen, maar niet de mogelijkheid biedt er weer een geheel van te maken. Groetjes en hartelijke dank voor de reactie.

Bol schreef op 12.02.2021 om 20:26 uur

@Sjef-Zenden

Hallo Sjef,

Als ik uw topic goed gelezen heb, dan stond uw diashow van 320 foto's eerst op één tablad en nu op 7 tabbladen. Is mij zienswijze correct? U wilt de 6 andere tabbladen weer terug zetten achter die op tabblad 1 staan. Als dat zo is, dan kan dat volgens mij door kopieren en plakken.

Probeer het eens zo:

  • Open tabblad 2
  • Selecteer alles met Ctrl+A
  • Kopieer alles met Ctrl+C
  • Open nu tabblad 1
  • Plak nu het gekopieerde met Ctrl+V
  • Doe dit ook zo met de andere tabbladen
  • Achteraf kunt u de tabbladen verwijderen door op het kruisje te klikken "X"
  • Sla de slideshow onder een andere naam op.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sjef-Zenden schreef op 12.02.2021 om 21:18 uur

Ik heb dit natuurlijk direct uitgeprobeerd en met succes. Opgeslagen onder nieuwe naam opent niet het nieuwe bestand. Openen van oude bestand geeft die 7 delen en bij openen van deel 1 geeft het hele bestand. Hartelijk dank voor uw reactie. Dit bespaart me heel veel werk.

Bol schreef op 13.02.2021 om 00:03 uur

@Sjef-Zenden

Hallo Sjef,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door de overige zes tabbladen te kopiëren en te plakken naar het eerste tabblad. Inderdaad bespaart u op deze manier heel veel werk.

Succes met het afmaken van uw slideshow.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2021, 00:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-