De Store werkt niet. Kan geen soundpools kopen. Knop reageert niet.

Ella-deJong schreef op 28.01.2022 om 11:26 uur

Het Soundpool kopen dialoogvenster is een draak. Allereerst moet je het vergroten voordat je een akkoord vinkje kan zetten en de vrijwel onzichtbare knop groen wordt. Dat is bij een gratis soundpool. Voor betaalde pool verschijnt 'Betaalmiddel selecteren'. Beide knoppen reageren totaal niet. Er gebeurt niets, geen informatie, geen foutmelding, geen wieltje. Heel frustrerend.

Zie screenshot!

Reacties

mi-bo schreef op 28.01.2022 om 11:43 uur

@Ella-deJong

Beste Ella,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Al eens MMM prem afgesloten en opnieuw opgestart.

Er staan nog meer vrije Soundpools in heeft U al een andere geprobeerd

Anders, bestand, instellingen, programma instellingen herstellen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ella-deJong schreef op 28.01.2022 om 13:12 uur

Ik zit in MMM Free, en het maak niet uit welke soundpool ik probeer, gratis of betaald. De groene knop doet niks. Uiteraard heb ik al vele malen opnieuw opgestart.

Ella-deJong schreef op 28.01.2022 om 13:15 uur

Instellingen hersteld. Maar dan krijg ik heel feel foutmeldingen, bijvoorbeeld zie bijlage.

Ella-deJong schreef op 28.01.2022 om 13:21 uur

Premium editie kopen dan maar? Vergeet het, de knop doet het niet. Zo verkopen jullie toch niks?

Ella-deJong schreef op 27.09.2022 om 19:20 uur

Vandaag nieuwe versie+patch geinstalleerd. Ik kan nog STEEDS niet in de store. Ik kan ook niet inloggen/aanmelden. De groene knop geeft geen enkele reactie. Wat moeten we doenN

Bol schreef op 27.09.2022 om 23:01 uur

@Ella-deJong

Hallo Ella,

Wat is uw MMM versie? Ga naar: Hulp / Over music maker... (I)

Doe eens volgende:

  • start Magix Music Maker op
  • als er een nieuwe update (versie 31.0.1.13) wordt aangeboden, update deze dan eerst.
  • ga naar de programma-instelling. Klik op het tabblad Algemeen
  • klik op Store opruimen....
  • klik daarna op Soundpool opnieuw inlezen...

​​​​​​​Probeer het nu nog eens.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ella-deJong schreef op 09.10.2022 om 19:09 uur

Dank voor je reactie Rob. Ik heb uiteindelijk Windows maar opnieuw geinstalleerd en daarna Magix en alle updates. Nu werkt het!

Bol schreef op 09.10.2022 om 19:35 uur

@Ella-deJong

Hallo Ella,

Het doet mij deugd om te vernemen, nadat u Windows X, Magix Music Maker en alle updates opnieuw hebt geïnstalleerd, alles weer naar wens werkt. Bedankt👍voor deze terugkoppeling. Succes met het arrangeren van uw muziekstukken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-