Reacties

mi-bo schreef op 20.11.2021 om 23:13 uur

@Ron-Sonneveld

Beste Ron,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Waar komen de bestanden vandaan, is dit een camera.of Mobiel

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael ( 1ste Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Wijziging aangebracht i.v.m met vraag te verbeteren

Bol schreef op 20.11.2021 om 23:26 uur

@Ron-Sonneveld

Hallo Ron,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Helaas kan ik uw probleem reproduceren, als ik de balk van 0 naar 100 schuift, dat zie ik weldegelijk de scherpte van de foto iets scherper worden. Zelf vind ik dit te summier. In voorgaande Photostory versies was het extremer. Misschien, dat Magix dit een volgende update / patch aanpast.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 20.11.2021, 23:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ron-Sonneveld schreef op 21.11.2021 om 11:23 uur

Hallo Michael en Rob,

De foto’s komen van Canon camera en iPhone.

In de oudere versies van Photostory die ik hiervoor gebruikte 2016 en 2020 zag je al bij 20% scherpstellen een behoorlijke verandering.

Nu dus in versie 2022 minimaal verschil, misschien dat Magix het idd heeft aangepast.

Grt. Ron

Bol schreef op 21.11.2021 om 11:35 uur

@Ron-Sonneveld

Hallo Ron,

Omdat op dit forum Magix gebruikers elkander helpen, maar wel losstaat van Magix Support, kunt u het best uw probleem d.m.v. het aanmaken van een ticket voor te leggen aan Magix Support. Hoe neem ik contact op met technische support. Hoe meer forumleden dit melden, des te sneller wordt het door de Magix Programmeurs ter hand genomen.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 21.11.2021 om 12:50 uur

@Ron-Sonneveld

Hallo Ron,

Voor u en andere forumleden heb ik een gelijkwaardig soort filmpje gemaakt, zodat de verschillen tussen Photostory 2016 en 2022 zichtbaar zijn.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-