Reacties

mi-bo schreef op 14.03.2022 om 14:29 uur

@Robert-Brinkhuis

Welkom Robert als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Gaat dit over een geheel nieuw pakket MVDL 2022, heeft U na installeren, via help online activeren ook via help extra programma's geinstalleerd.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Robert-Brinkhuis schreef op 14.03.2022 om 14:36 uur

Klopt gisteren gekocht, MVDL 365

Robert-Brinkhuis schreef op 14.03.2022 om 14:38 uur

New blue totalfx geïnstalleerd.

Robert-Brinkhuis schreef op 14.03.2022 om 14:44 uur

Jaren met MVDL gewerkt nu de nieuwe versie geen overgangen meer

 

mi-bo schreef op 14.03.2022 om 15:09 uur

@Robert-Brinkhuis

Beste Robert,

kijk eens naar deze Tutorial,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-men-magix-video-365-prem--1296017/

Misschien gaat het dan wel lukken

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 14.03.2022 om 15:19 uur

@Robert-Brinkhuis

Beste Robert,

heeft U na het installeren van ABO 365,programma + de Pc helemaal afgesloten.

Na opstarten kan het zijn dat het er dan wel is

of kijken bij help, extra programma installeren of daar misschien vinkjes staan, MTM wal zeker geinstalleerd moeten worden

sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 14.03.2022 om 18:26 uur

@Robert-Brinkhuis

Hallo Robert.

....Na aanschaf en installeren , werken de overgangen niet van de sjablonen.....

Als u nog onder Windows 8 | 8.1 werkt, dan is dit een compatibiliteitsprobleem. Maar werkt u onder Windows 10 | 11, doe dan eens het volgende:

  • Ga naar: alle instellingen / Apps / Magix Video Deluxe plus of premium (sjablonen en effecten)
  • Klik op verwijderen / verwijderen
  • zet een vinkje bij MAGIX Video Deluxe Plus of Premium (overgangseffecten)

  • klik op verwijderen

  • na het verwijderen start VDL 2022 op

  • ga naar: Hulp / Extra inhoud installeren

  • Klik op: Verder

  • Nu worden de overgangseffecten opnieuw geïnstalleerd.

Ik verneem wel van u op de overgangen weer werken.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.03.2022, 18:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Robert-Brinkhuis schreef op 14.03.2022 om 21:39 uur

Alle tips geprobeerd. Tevens het geheel weer opnieuw geïnstalleerd . De overgangen zijn wel te zien maar geven bij de montage alleen maar zwart beeld. in de vorige versies gebruikte ik bijvoorbeeld vaak de punt springt . Maar deze kan ik tussen de opnamen plaatsen maar doet niets.

ik heb al versie 2015 2016 2018 gebruikt met plezier maar deze versie hoop ik toch goed te krijgen.

anders is het zonde van de 59,88 .

Ik ga drie dagen filmen en daarom deze versie gekocht. Ga het wel weer proberen over 3 dagen.

Bol schreef op 14.03.2022 om 22:12 uur

@Robert-Brinkhuis

Hallo Robert,

Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Wat is uw PC configuratie?

  • Windows versie
  • welke processor Intel / AMD
  • welke videokaart
  • Hoeveel RAM geheugen

....De overgangen zijn wel te zien maar geven bij de montage alleen maar zwart beeld....

Het kan zijn, dat uw videokaart niet meer up-to-date is. Als u een Nvidia videokaart hebt ga dan naar: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/drivers/ en download en installeer de laatste drivers. Als u een ander videokaart hebt, ga dan de site van de fabrikant.

Als u nu nog niet uitkomt, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Omschrijf uw probleem zo goed mogelijk

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hooch schreef op 10.09.2022 om 16:55 uur

Ik heb vandaag de versie video de luxe premium 2023 gekocht maar de overgangen werken niet.

ik had versie 2017 daar doen ze het wel.

systeem:

Intel(R) Core(TM) i7-3770K CPU @ 3.50GHz   3.90 GHz

16 GB Geheugen

videokaart AMD Radeon HD 6700 Series

mi-bo schreef op 10.09.2022 om 17:40 uur

@hooch

Heeft U deze Topic gelezen .met genoeg suggesties, heeft via help extra programma's installeren gedaan.

Is de grafische (video)kaart up to date, via de site van AMD geüpdatet .

Via bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde gedaan

https://www.magix.info/nl/forum/de-overgangen-werken-niet--1296073/

Sc6

Michael

hooch schreef op 10.09.2022 om 17:47 uur

Hallo Michael

Ik heb topic gelezen en natuurlijk alles al

geprobeert maar dat helpt niet.

Wat de videokaart betreft zijn geen update voor.

Zal dit dan aan de videokaart liggen te oud misschien?

Gr

Gerrit

mi-bo schreef op 10.09.2022 om 18:04 uur

@hooch

Beste Gerrit,

Dit zou mogelijk kunnen zijn

Probeer dit eens Start MVDL op toets Y toets in gaat scherm open

zet waar grafischekaart staat eens CPU of Microsoft WARP Divice( 3x ) misschien gaat het dan wel

anders via infoservice@magix.net koop ongedaan maken, en terug gaan naar MVDL 2017 , wel MXC meesturen

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m naam verbetering

hooch schreef op 10.09.2022 om 18:07 uur

Hoi Michael,

Ik ga dat proberen.

Wat bedoelt u met MXC?

Gr Gerrit

mi-bo schreef op 10.09.2022 om 18:16 uur

@hooch

Dat is het nummer wat op de mail staat gestuurd door shop@magix.net, dat is sg registratie nummer.

Sc6

Michael

Bol schreef op 10.09.2022 om 18:43 uur

@hooch

Hallo Gerrit,

U kunt en mag VDL 2017 niet met VDL 2023 vergelijken. Inderdaad voor uw videokaart AMD Radeon HD 6700 uit 2011 worden geen drivers meer uitgebracht door AMD.

Zie eens deze link: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 / Video Pro X

Waarschijnlijk is bij u niet de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 geïnstalleerd. Mijn advies is, download en installeer de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Bij het installeren van de nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC laten staan, omdat oudere programma's deze versies kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. Zou u de volgende keer zo vriendelijke willen zijn om een eigenbijdrage aan te maken, zodat wij dit forum schoon en overzichtelijk houden. Alvast bedankt voor uw medewerking. zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan.

Laatst gewijzigd door Bol op 10.09.2022, 18:46, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hooch schreef op 10.09.2022 om 21:19 uur

Hallo Rob,

Wie heeft het over vergelijken?

Ik heb een probleem met de overgangen daarom mijn vraag.omdat ik zie dat meerdere het probleem hebben.

Ik zal de volgende keer op de juiste manier doen sorry voor nu.

Ik ga proberen wat u zegt.

Bedankt

 

Gr Gerrit

Bol schreef op 10.09.2022 om 21:46 uur

@hooch

Hallo Gerrit,

....ik had versie 2017 daar doen ze het wel.....

De bovenstaande zin van u, was voor mij de aanleiding om te reageren, dat u VDL 2017 en VDL 2023 niet met elkaar kan / mag vergelijken.

Alvast bedankt👍, dat u volgende keer een eigenbijdrage wilt aanmaken.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.09.2022 om 22:38 uur

@hooch

Hallo Gerrit,

.....Ik heb een probleem met de overgangen, daarom mijn vraag,omdat ik zie dat meerdere het probleem hebben.....

Klopt, maar de meeste van die forumleden werkte nog onder Windows 8 | 8.1. Nadat ze overgestapt waren naar windows 10, waren hun problemen met de overgangen opgelost.

Rest mij de vraag, welke windowsversie hebt u?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.09.2022, 22:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hooch schreef op 11.09.2022 om 06:13 uur

Beste Rob,

Ik heb windows 10 pro

Gr Gerrit

mi-bo schreef op 11.09.2022 om 09:57 uur

@hooch

Dan zou suggestie grafischekaart het probleem kunnen zijn.

Is aankoop nog geen 14 dagen oud het verhaal neerleggen bij infoservice@magix.net met xxxxxxxMXC en koop ongedaan laten maken,

Sc6

Michael

hooch schreef op 11.09.2022 om 10:28 uur

Hoi Michael,

ik heb de normale overgangen nu werken via de update van Microsoft Visual C++ 2015-2022 

de 3d werken niet maar dat zal dan de videokaart zijn.

ik ga een andere kaart aanschaffen dan zal het probleem verholpen zijn.

bedankt voor u hulp in deze ook Rob bedankt.

Gr Gerrit

mi-bo schreef op 11.09.2022 om 10:54 uur

@hooch

Hoi Geruit,

Dank voor Uw Feedback.

Dit is vreemd dat dit apart moest worden geïnstalleerd "update van Microsoft Visual C++ 2015-2022 " gezien het in de installatie van MVDL2023 zit.

Als dit nog mogelijk is om een andere grafische kaart te plaatsen eens ik U veel montage plezier in de toekomst mrt hrt mooie MVDL 2023 product.

Gr

Michael

Bol schreef op 11.09.2022 om 10:58 uur

@hooch

Hallo Gerrit,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd op te lezen en te vernemen, door het updaten naar de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022 de normale overgangen weer werken. Ik vermoed ook, als u een nieuwe videokaart aanschaft uw 3d overgang probleem zal zijn opgelost.

Ik wil nog wel even een kleine kanttekening plaatsen. Uw PC is ca. 11 jaar oud waarop VDL 2023 wel zal werken, maar echt soepel zal dat niet zijn.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-