De nieuwe layout van magix.info

RiViS schreef op 09.12.2016 om 17:56 uur

De nieuwe opzet ziet er in mijn beleving niet slecht uit. Ik zie 2 belangrijke verbeteringen:

1) De oude hoofdstukken Vragen/Antwoorden en Forum zijn nu gelukkig gereduceerd tot één hoofdstuk: Forum (zoals in het "oude Forum" van jaren geleden), het is nu veel duidelijker waar je de vragen kunt stellen cq vinden.

2) Tot mijn genoegen worden HD films nu weer in HD kwaliteit weergegeven, de laatste jaren was dat ronduit pover.

Ik heb ook een paar kritische opmerkingen

1) De onderverdeling van het Forum in een 6-tal groepen is enerzijds misschien logisch, maar heeft mijns inziens ook wel een nadeel: Om te zien of er nieuwe vragen zijn moet je ze alle 6 doorlopen. Vooral lastig voor degenen die vragen willen beantwoorden.

2) Er gaan maar weinig antwoordenop één pagina. Vooral als er veel antwoorden en/of reacties komen (soms is dat zo) moet je flink scrollen om de meest recente te zien.

In het algemeen echter vind ik de opzet er wel goed uitzien. Mijn complimenten ook voor de soepele introductie.

groet,

Rijk

Reacties

mi-bo schreef op 11.12.2016 om 12:54 uur

Hallo Rijk,

ik ben het totaal eens met je omschrijving,alleen wat gezocht na het afsluiten, maar dit gaat via je logo rechts boven,ook is het mooi dat je niet via het forum hoef te kijken of er een reactie is, dit krijg je gewoon in je postvak, bekend bij MAGIX, en het vinkje bijdrage volgen, is ook een plus punt, en reageren op een MAGIX gebruiker die geen antwoord heeft maar een vraag onder een vraag stelt, kan nu ook beantwoord worden.

gr

Michael