De linken op mijn website werken niet allemaal

ingrid-alain schreef op 08.01.2020 om 22:12 uur

Ik heb een website met webdesigner premium gemaakt met een privé gedeelte. In dat privé gedeelte staan tabellen waar zowel linken naar externe video's op staan als linken naar pdf bestanden. Na het publiceren werken enkel de eerst paar linken en de anderen niet. Ze zijn er nochtans op dezelfde manier ingezet. Waaraan kan dit liggen. In bijlage toon ik een print screen van de tabellen waar de linken aan toegevoegd zijn. De linken naar de video's verwijzen door naar een andere website. De linken van de pdf's verwijzen naar pdf bestanden van op mijn pc.

Het is de bedoeling dat er aan elke rij 2 linken worden toegevoegd...dit zijn ook tabellen die wekelijks verder aangevuld moeten worden. Het programma is traag om te publiceren...Wat is hier het probleem van en wat kan ik er eventueel aan doen?

Reacties

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 11:23 uur

Dat het niet in privé gedeelte werkt kan de oorzaak zijn niet goed doorgelinkt.

Er traag kan oorzaak provider of via webhosting zijn.

ingrid-alain schreef op 09.01.2020 om 12:11 uur

Wel vreemd dat er een paar dan wel correct werken en de rest niet...provider is Telenet en host is Xara...privé is via html van Bravenet....(omdat deze voor elk lid een ander login en paswoord kan aanmaken en met de privé van Xara kan dit niet dacht ik...)

ingrid-alain schreef op 09.01.2020 om 12:12 uur

Sorry....Bracelet moet Bravenet zijn...

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 12:49 uur

@ingrid-alain

Elke files moet apart gelinkt worden via Web Eigenschappen.

Met XARA is het correct dat Privé maar met een wachtwoord kan worden beveiligt ( dit is dan niet pp te beveiligen )

Dan is de optie via Bravenet een goede keuze.

ingrid-alain schreef op 09.01.2020 om 13:07 uur

Zoals u op de print screen kan zien gaat het hier om dans beschrijvinfen(pdf) en video's die op een externe site staan te linken. Zoals u vermeld heb ik reeds een heel deel van deze dansen apart verlinkt...wanneer ik tijdens het bewerken op deze links ga staat dan zie ik ook de juiste benamingen van de links verschijnen...dus ga ik ervan uit dat dit alles correct is gedaan...en toch werken de links slecht tot nr 12...Dit is voor mij een raadsel....is het mogelijk dat er maar een beperkt aantal links op een website mogen staan of kan dit onbeperkt? Bij mijn site van website maker werkte alles perfect...dat is natuurlijk verleden tijd nu flash player zal stoppen met werken...maar voor ons is deze lijst met linken heel belangrijk...zou heel erg zijn als er geen oplossing voor is...

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 13:17 uur

@ingrid-alain

Dat het wel mogelijk was met MAGIX Websitemaker is correct gezien alles direct in de cloud werdt gezet van MAGIX.

Dat er een beperking is ( dat antwoord moet ik U schuldig blijven )

een mailje naar xara.com lijkt mij de beste oplossing, wel inloggen.

Sc6

Michael

 

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 13:32 uur

@ingrid-alain

Na inloggen bij xara.com,

kunt U direct rechtsonder een chat beginnen.

Sc6

Michael

ingrid-alain schreef op 09.01.2020 om 13:34 uur

Kan dit in het nederlands of enkel engels? Alvast bedankt voor de snelle reacties.

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 13:47 uur

@ingrid-alain

Chat is in het Engels.

Sc6

Michael

ingrid-alain schreef op 09.01.2020 om 13:57 uur

Ik heb intussen mijn vraag gesteld. Hopelijk hebben ze een helpend antwoord. Ik laat het hier nog weten.

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 14:06 uur

@ingrid-alain

Dat stel ik zeer opprijs,kan het dan als Feedback opgeslagen worden.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 22.01.2020 om 11:17 uur

@ingrid-alain

Beste Ingrid-Alain,

Heeft U al een reactie ontvangen van XARA of het mogelijk is betreffende toevoeging van extra PDF Files.

Hopend op een reactie,

met vriendelijke groet,

Michael

ingrid-alain schreef op 22.01.2020 om 20:52 uur

Beste Michael, Ik heb nog geen reactie van Xara ontvangen op mijn vraag. Ik heb mijn probleem intussen opgelost door icoontjes te gebruiken om te linken. In bijlage een voorbeeld. Zo werkt het wel...Is het normaal dat ik een dik uur nodig heb om de website te publiceren?

Vriendelijke groeten,

Ingrid

mi-bo schreef op 22.01.2020 om 21:14 uur

@ingrid-alain

Beste Ingrid.

Vreemd dat XARA.HOSTING niet meer heeft gereageerd.

Het verhaal van icoontjes erbij te zetten had ik vorig jaar al een keer geschreven als ik mij niet vergist.

Ja wat betreft publiceren kan ook aan de server liggen,en het is ook wel heel veel wat gepubliceerd mort worden.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael