Darkmodes instellen website-ontwerp

Brenda-Nieuwenhuizen schreef op 13.10.2022 om 12:02 uur

Ik wil graag mijn websites zo instellen dat ze ook geschikt zijn voor darkmodes. Nu ziet de website er voor mensen die hun pc op darkmodes hebben ingesteld er namelijk niet goed uit. Hoe kan ik dit doen?

Ik heb de laatste versie van de website-ontwerper (Magix Webdesigner Pro 19).

Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 13.10.2022 om 12:18 uur

@Brenda-Nieuwenhuizen

Misschien een optie, :

de mobiel versie in een andere kleur publiceren.

En anders:

Deze vraag stellen via infoservice@magix.net zij kunnen U zeker een goed antwoord geven

Gr

Michael

Brenda-Nieuwenhuizen schreef op 13.10.2022 om 12:23 uur

Dank je wel Michael,

Ik wil ook de websiteversie graag zo instellen dat-ie automatisch aanpast naar de modus die de gebruiker gebruikt. Er zijn ook steeds meer mensen die hun pc op darkmodus hebben ingesteld, heb ik inmiddels ontdekt. Ik ga Magix mailen, bedankt voor het doorsturen van het mailadres en je antwoord!

 

Groetjes,

Brenda

mi-bo schreef op 13.10.2022 om 12:40 uur

@Brenda-Nieuwenhuizen

Brenda dank voor Uw Feedback.

Als het moet gaan over Pc/mobiel combinatie dan is het uiteraard mogelijk direct een andere (letter) kleur te gebruiken, dit kunt U zelf uitproberen, als test, of een dubbele website maken, een normaal(zwarte letters), en de 2de pagina een andere kleur letter.

Ik ben benieuwd wat Support voor antwoord heeft, en misschien wilt U deze reactie op het Forum plaatsen, alvast dank hiervoor.

Gr

Michael

Brenda-Nieuwenhuizen schreef op 14.10.2022 om 11:09 uur

Dank je wel, Michael,

Dat zou inderdaad nog een optie zijn, maar ik hoop eigenlijk nog op een meer geautomatiseerde oplossing. Als ik reactie van support heb, plaats ik het hier ook nog even.

Dank je wel voor het meedenken in ieder geval!

 

Groetjes,

Brenda

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 11:02 uur

@Brenda-Nieuwenhuizen

Brenda, heeft U al van MAGIX Support een voorgestelde oplossing gekregen voor Uw probleem.

Gr

Michael

Brenda-Nieuwenhuizen schreef op 25.10.2022 om 11:19 uur

Hallo Michael,

Ik heb de volgende reactie van Magix-support ontvangen:

Er is geen functie in Web Designer om een donkere modus in te stellen. U kunt alleen handmatig alle pagina's van uw website aanmaken in twee verschillende versies, licht en donker, met een aparte navigatie voor elk (zowel voor de mobiele als voor de hoofdversie) en vervolgens de bezoekers op de homepage van uw website laten kiezen tussen licht of donker en hen vervolgens doorverwijzen naar de verschillende navigatie voor de lichte of donkere versie.

 

Dat komt dus eigenlijk neer op wat jij al adviseerde ;)

Dank je wel in ieder geval!

Groetjes,

Brenda

mi-bo schreef op 25.10.2022 om 18:22 uur

@Brenda-Nieuwenhuizen

Brenda, dank voor Uw uitgebreide reactie van MAGIX Support, nu weet U het zeker.

Succes met uitbreiden van Uw Website.

Gr

Michael