Crash when exporting wav. After my Windows 10 update

Wim-vanndenDungen schreef op 23.10.2021 om 16:16 uur

MM crashes at the end of the export process, my indows 10 had an update this week and after that the export to WAV doesn't work anymore. 64BIT version. Updating now to new version just released to see if it helps 30.3.39 downloading, had the one before this one

Reacties

Bol schreef op 23.10.2021 om 17:47 uur

@Wim-vanndenDungen

Hallo Wim,

Even snel een projectje aangemaakt en geëxporteerd als een WAV bestand. Helaas, heb ik uw probleem in MMM versie 30.0.2.30 niet kunnen reproduceren.

Heb u het MMM al eens op programma-instellingen hersteld?

Succes, Rob

PS. laat het weten of door te updaten naar de versie 30.0.3.39 uw probleem is opgelost. Ik vermoed, dat de de MMM programma instellingen hierdoor ook worden hersteld.

Laatst gewijzigd door Bol op 23.10.2021, 17:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Wim-vanndenDungen schreef op 24.10.2021 om 18:26 uur

Blijkbaar wad het project op de een of andere manier corrupt, heb alles gekopieerd naar een nieuw project en toen werkte het weer.

 

PS install werkt nog steeds niet maar heb zelf een work around, graag eens goed naar kijken, denk een security probleem

Bol schreef op 24.10.2021 om 20:12 uur

@Wim-vanndenDungen

Hallo Wim,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Hiervandaan kan ik niet beoordelen dat u project corrupt was. Maar goed uw probleem is opgelost.

Wat bedoelt u met Install werkt nog steeds niet?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2021, 20:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-