Contentcatalogus

kobus-post schreef op 25.01.2017 om 19:34 uur

als ik contentcatalogus wil openen, komt hij met de melding "fout opgetreden op deze pagina"

http://downloadsv12.xara.com/web/catalog/scripts/item-viewer.js?v044

Ik kan alleen maar dan de keuze maken, om af te breken, en weer terug te gaan, fout blijft zich herhalen helaas!

Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2017 om 22:27 uur

Kobus,

misschien iets meer info, welke versie van Webdesigner , met of zonder Domeinnaam en Hosting

gr

Michael

kobus-post schreef op 26.01.2017 om 13:55 uur

Webdesigner Premium, zonder domeinnaam en Hosting, ik heb nu webdesigner opnieuw geinstalleerd en gan kijken of de foutmelding opnieuw terug komt, dan laat ik het weten. ik werk met windows-7

Alles opnieuw geinstalleerd incl windows-7 en opnieuw het probleem zoals in bovengenoemde schrijven: http://downloadsv12.xara.com/web/catalog/scripts/item-viewer.js?v044 zo gauw als ik wil kijken in de contentcatalogus verschijnt deze foutmelding, (moet ik soms nog iets installeren? van xara (wand daar is wel de verwijzing naar toe) PS. wat kan dit nu zijn??????

mi-bo schreef op 26.01.2017 om 15:09 uur

Kobus,

U omschrijf nog steeds niet om welke product versie het gaat

Is het pakket is volledig geïnstalleerd, zonder hosting en Domeinnaam ( dit is het eerste jaar na aankoop gratis ) zal U via XARA hosting een mogelijkheid hebben om 500Mb via een naam@xara.com de website te publiseren

gr

Michael

kobus-post schreef op 26.01.2017 om 15:53 uur

Het gaat om het pakket Webdesigner Premium 12. voor mij is het niet van toepassing om een gratis hosting er gratis bij te krijgen, omdat ik dit niet nodig heb. Ik heb namelijk zelf een bestaande domeinnaam en hosting, deze wil ik zelf gaan gebruiken met mijn Webdesigner Premium 12, dat is dus duidelijk. Ik wil gewoon werken met Webdesigner Premium 12 en niet het bovenstaande al eerder genoemde probleem tegen komen.

http://downloadsv12.xara.com/web/catalog/scripts/item-viewer.js?v044 (waar leid deze dowload nu naar toe? heeft dit te maken omdat ik het domeinpakket niet heb genomen van xara? Moet ik soms nog iets installeren?

 

mi-bo schreef op 26.01.2017 om 17:01 uur

Het programma staat geïnstalleerd op de Pc, er is een website gemaakt,ga dan via publiceren naar xara.com, dan is er maar 1 mogelijkheid in Uw geval om via hosting XARA .com.en wordt er een vrije account gegeven. waar de optie

http://downloadsv12.xara.com/web/catalog/scripts/item-viewer.js?v044

naar toe lijd is meer via een account die niet van MAGIX /XARA is ( Webhosting : World Progress )

gr

Michael

 

kobus-post schreef op 26.01.2017 om 19:28 uur

Een simpele vraag, waar haal ik de button's (knoppen) vandaan voor op mijn website te zetten? en andere gereedschappen, ik wil mijn website bouwen, maar kan niet bij de gereedschappen komen! alleen dus als ik ga hosten bij Xara kan ik in de contentcatalugus komen dus! Hier klopt geen draad van, je kan ook gaan hosten via je eigen domein instellingen, die optie is er namelijk, alleen de gereedschappen kom je niet bij, helaas. Hoe vul ik dan mijn website?

mi-bo schreef op 26.01.2017 om 21:14 uur

Als U na het installeren, het programma heeft opgestart, ziet U aan de rechterzijde Lokale Ontwerpgalerie, klik dit open, en daar staat alles wat U nodig heeft. Nu een gekke vraag U schrijft dat U Webdesigner 12 Prem heeft gekocht, daar zit voor 1 jaar een gratis hosting van XARA/MAGIX bij +een domeinnaam, waarom gebruikt U dit niet.

PS van de week nog een Website gemaakt met een andere webhosting en domeinnaam met Webdesigner Prem 12

http://www.spaanseverenigingspijkenisse.nl

en werkt

voor meer info stuur een mail naar mi-bo@magix.info

gr

Michael

kobus-post schreef op 05.02.2017 om 14:56 uur

ik ben er allemaal een beetje klaar mee, heb al vele malen naar support geschreven met de bovenstaande problemen, er word iedere keer een ticket aangemaak (automatisch systeem) maar daadwerkelijk reageren? HO Maar. Waar blijft nu de support van Magix? Kon ik maar mijn geld terug krijgen, dan heb hoeft ik Magix webdisigner niet meer te zien, het word een kwelling nu, dat je de contentcatalogus wel kunt openen maar meteen een scriptfout krijgt. Als ik met deze link buiten het programma om regelrecht op internet intiep:

downloadsv12.xara.com/web/catalog dan krijg ik de contentcatalogus helemaal in beeld en kan ik alles bekijken en zie echt ook alles wat er in staat helemaal super prima dus. Maar als er achter catalogus ook nog staat scrips/itemviewer.js?045 zoals de bijlage laat zien, dan is het ineens een scriptfout geworden en zijn we weer bij af. Ik hoop maar snel dat de echte Support van Magix snel van vakantie terug komt, dan kunnen ze mijn probleem eens gaan oplossen. (echt een klote pakket gekocht dus!) Ps. bijlage kan ik helaas niet meesturen hier!

kobus-post schreef op 05.02.2017 om 14:59 uur

Inmiddels zijn er al 7 vragen door mij gesteld over dit pakket 7 tickets aangemaak en nog geen reactie ontvangen van de zeer stille SUPPORT

kobus-post schreef op 16.02.2017 om 13:38 uur

Probleem is inmiddels opgelost, vraag niet hoe? weet ik niet, de volgende morgen werkte hij gewoon volledig geen vervelende melding meer gezien, kan de contentcatalogus helemaal gebruiken.

Vermoedelijk is er een update binnen gekomen, vanuit windows upgrade, zonder dat ik het wist.😂