contactformulier linken aan info@

johnwesthof schreef op 12.02.2012 om 11:05 uur

hallo, waarom kun je bij websitemaker  het contactformulier niet linken aan je bijv. info@ mailadres....gebruik de email van magix zelf.. heb een bedrijf en dan heb je meestal een info@ adres.. dus dat zou je toch zowieso een contactformulier daar aan moeten kunnen linken? want ik heb er niets aan dat het naar mijn mailadres waar ik mee inlog gaat.. bvd.

Reacties

mi-bo schreef op 12.02.2012 om 12:26 uur

Even na gekeken, als er naar  een mail gestuurd wordt komt dit bij Uw aangemaakte adres terecht via

achtergrond daar het info adres plaatsen,verlinken-externe link,e-mail link, dan volledige URL invoeren.

Als U via contact een mail binnen krijgt komt dit binnen via het email adres waarmme U zich bij Magix heeft aangemeld.

succes.

pvberkum schreef op 12.02.2012 om 12:48 uur

Ik zit inderdaad met zelfde verhaal de post moet naar ktnclub@xs4all.nl en komt nu op mijn prive mail binnen.

 

Dus als ik bij achter grond de link plaats mailto:ktnclub@xs4all  moet het goed komen?

 

Patrick

mi-bo schreef op 12.02.2012 om 13:06 uur

Dat is correct

succes.

pvberkum schreef op 12.02.2012 om 14:02 uur

Door de link mailto: te bruiken opent je mailbox om een bericht te verzenden . 

Dat is niet de bedoeling  want het contact formulier moet ingevuld worden  en dan verzonden worden.

 

 

 

johnwesthof schreef op 14.02.2012 om 09:39 uur

oke, ik heb een standaard contactformulier van magix gebruikt...en dan deze gelinkt bij het rechtervakje mailt...

en daar bij email  het emailadres van ingezet....de post komt niet in het webadres van magix..

dat moet toch kunnen want ik heb er niets aan dat de post naar mijn mailadres gaat waar ik me bij inlog bij magix online wereld

edgreeve schreef op 14.02.2012 om 10:13 uur

Ik geloof dat de andere niet begrijpen wat je bedoelt.

ik heb het zelfde probleem en ik zou ook willen weten of je met de standaard contacktformulieren je eigen mail adres kan instellen zodat je zelf kan bepalen waar je de mail binnen krijgt.

dit zou toch mogelijk moeten zijn?

 

jarnooo schreef op 14.02.2012 om 10:31 uur

dat is ons nog niet gelukt, hij mailt naar je email waarop je magix is geregistreert maar schien doet die het met de mx versie wel goed, nog niet geprobeert

johnwesthof schreef op 14.02.2012 om 12:29 uur

hallo edgreeve ja idd volgens mij begrijpt de rest niet wat iken wij bedoelen....... voor de goede orde.....Als je je regristreerd bij magix online wereld.....maak je een account aan zodat je altijd in kunt loggen OKE snapt iedereen het.....dus dat is je naam en emailadres waar je alles van magix binnenkrijgt.....Nu het 2e....als je een domeinnaam hebt aangevraagd en je website is klaar, ga je een emailadres aanmaken voor je postvak in van magix....dus dat wordt dan ( als je een beijdrijf hebt zoals ik)  een emailadres en natuurlijk een wachtwoord......NU komt het!!!!!!!!! je hebt bij magix websitemaker veel keuze uit contactformulieren...dus je kiest er een uit, ja. en die plaats je op je website, ja kan iedereen het nog volgen??? OKE...dan ga je dus aan de rechterkant dit linken en kies je  link en dan op externe link en dan e-mail link en vervolgens zet je dus je emaillink  dus INFO@naam.nl  erin.......

nou en dat werkt dus niet.......het heeft dan ook geen zin om een emailpostvak in te richten bij magix op die manier...

je kan wel een losse link op je site zetten dan komt het wel in het postvak webmail van magix......dit zou dus toch ook moeten met een contactformulier van magix? want anders zijn die overbodig lijkt....

Nou ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is..en zie graag reacties tegemoet.....en mss kan magix hier iets mee om te veranderen....positief gezien...bvd.

edgreeve schreef op 14.02.2012 om 19:45 uur

goed uitgelegd John.

nou maar hopen dat we een goed antwoord krijgen waar we wat aan hebben.

groetjes ed

johnwesthof schreef op 20.02.2012 om 19:26 uur

hallo jarnoo, wat bedoel je met de MX versie?

pvberkum schreef op 22.02.2012 om 10:18 uur

Het is nu gelukt om mijn mail van het contact formulier in de juiste mailbox te ontvangen.

Ga naar control center dan naar instellingen en dan wijzigmail adres vul daar het mail adres in waar je de post wil ontvangen.

heeft even geduurd maar nu werkt het bij mij prima.

let op dat mail adres wordt dan ook je nieuwe inlog adres bij je control center

Succes allemaal

Patrick

johnwesthof schreef op 22.02.2012 om 16:23 uur

ja dat snap ik dat het is gelukt, maar dat was en is niet de vraag.......je hebt het over de inlog gegevens van magix online.....maar dit gaat over het contactformulier, wat je kunt en zou moeten kunnen linken aan een   emailadres vooral als je een bedrijf hebt zoals ik...want het lijkt een beetje goedkoop als je een hotmail, of wat dan ook adres gebruikt, en dat wil ik niet....Dus dat je het gelukt is gefeliciteerd maar niet voor mij en misschien meederde mensen die met een adres werken.....

edgreeve schreef op 23.02.2012 om 13:08 uur

ja John de inlog gegevens van je account daar willen we niet aankomen die willen we zo houden .

we willen alleen het contactformulier linken aan ons eigen domein.

zo is het toch of leggen we het nog steeds niet goed uit John

groetjes ed

jarnooo schreef op 23.02.2012 om 15:26 uur

@johnwestenhof wij hebben toen een pakket gekocht en en dan ga je gratis mee naar de vernieuwde versie, de nieuwste versie is de MX versie

en je account gegevens zou ik inderdaad niet weizigen

stormy schreef op 14.05.2013 om 19:07 uur

dat is nu precies mijn probleem , we houden het kort en simpel.

contactformulier kan niet gelinkt worden met een info@ ... graag een antwoord

 

dank Marina

claesenbert schreef op 30.08.2015 om 22:01 uur

Is er hier ondertussen al een oplossing voor

want ik zou ook verschillende mailadressen op mijn website moeten actief kunnen zetten en niet maar 1

 

Mvg Bert

 

beste bert ,als U een betaal versie ( plus met een domein naam) heeft u de mogelijkheid om 5 adressen te gebruiken

gr

Michael