U heeft al een project kunnen maken ,door het weer op de tijdlijn zetten daarna gaat het fout.
Wat is het resultaat als U MMM open als administrator,dit kunt U openen door op icoon van MMM te klikken.(Dan optie administrator )
Via hulp al gekeken of er nog een update is,want wat op de cd/dvd staat is niet de volledige versie (evt programmeur fouten (bug) worden later via update verbeterd ).
Misschien een optie MMM weer opnieuw vanaf de cd/dvd te installeren want Uw probleem heb ik niet kunnen reproduceren.
Het kan zijn dat uw projectbestand corrupt is geworden. Het "naam.MMM projectbestand" bestaat alleen maar uit verwijzingen. Hebt u al eens nieuw project aangemaakt? Als dit goed is gegaan, dan mag je aannemen dat Music Maker goed geïnstalleerd is.
U kunt ook nog eens proberen om Music Maker te resetten. dit doet u zo:
Heel veel succes naar het zoeken van de juiste oplossing.
nee ik heb nog geen nieuwe project gemaakt heb het pas 2dagen. ik heb nu de oude project verwijderd en heb het gereset ,en ga het nog eens proberen om een song te maken . al zakt de moet al in mijn schoenen
hopen dat het goed gaat maar ik was wel 1dag aan die andere song gewerkt zonden.
ik heb ook magix autopilot programma die kijk de computer goed na als het programma goed werkt en alles is goed
Ooo sorrie had het over het hooft gezien kom dat er iemand anders daar na nog was maar volgen mij loop het programma toch goed. ik zal de update 's in de gaten houden en ga nog eens proberen als het nu goed gaat
Het doet mij deugd om te lezen, dat Music Maker goed opstart en dat u uw projecten er in kunt aanmaken. Nog even dit: "Dit forum is voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support." Het kan best zo zijn dat er meerdere forumleden op uw topic reageren. Dus u hoeft geen sorry te zeggen.