Reacties

mi-bo schreef op 03.01.2020 om 23:56 uur

@ferdievan-dooren6309

Beste,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Niet wetend hoe het is geïnstalleerd.

Heeft U al geprobeerd het programma op te starten als administrator.

Met vriendelijke groet,

Michael

ferdievan-dooren6309 schreef op 04.01.2020 om 00:14 uur

ik heb hem gei"nstalleerd van een cd in hij start goed op maar als ik bezig ben om een song te maken loop hij vast

mi-bo schreef op 04.01.2020 om 00:33 uur

@ferdievan-dooren6309

Beste.

Oké, het is vanaf een cd geïnstalleerd.

En waar komen de bestanden vandaan die het probleem vastlopen veroorzaakt.

Met vriendelijke groet,

Michael

 

ferdievan-dooren6309 schreef op 04.01.2020 om 00:43 uur

ik heb geen idee waar die bestanden vandaan komen, ik heb er windows 10 pro op draaien

mi-bo schreef op 04.01.2020 om 01:05 uur

@ferdievan-dooren6309

Beste.

Dank voor Uw feedback.

Wat ik bedoelde heeft u een eigen compilatie geprobeert te maken,of een stukje muziek van een cd,Mp3.

Of van bestanden die in het programma zitten.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 04.01.2020 om 01:11 uur

@ferdievan-dooren6309

Beste.

Een aanvulling,

Is het programma wel geregistreerd

heeft U het product via hulp Online actualiseren gedaan,

Met vriendelijke groet,

Michael

ferdievan-dooren6309 schreef op 04.01.2020 om 01:26 uur

van bestanden die in het programma zitten. daar heb ik een song van gemaakt en ik heb het ook nog opgeslagen

maar als ik de song weer te voor schijn haal loop die weer meteen vast en ja het programma is geregistreerd

ik heb wel verschillende programma ''s die ik gratis er bij kreeg gedownload ''n stuk of 6 programma's voor music maker plus

mi-bo schreef op 04.01.2020 om 09:37 uur

@ferdievan-dooren6309

Beste Ferdie.

Dank voor Uw feedback.

U heeft al een project kunnen maken ,door het weer op de tijdlijn zetten daarna gaat het fout.

Wat is het resultaat als U MMM open als administrator,dit kunt U openen door op icoon van MMM te klikken.(Dan optie administrator )

Via hulp al gekeken of er nog een update is,want wat op de cd/dvd staat is niet de volledige versie (evt programmeur fouten (bug) worden later via update verbeterd ).

Misschien een optie MMM weer opnieuw vanaf de cd/dvd te installeren want Uw probleem heb ik niet kunnen reproduceren.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 04.01.2020 om 10:52 uur

Hallo Ferdie,

Het kan zijn dat uw projectbestand corrupt is geworden. Het "naam.MMM projectbestand" bestaat alleen maar uit verwijzingen. Hebt u al eens nieuw project aangemaakt? Als dit goed is gegaan, dan mag je aannemen dat Music Maker goed geïnstalleerd is.

U kunt ook nog eens proberen om Music Maker te resetten. dit doet u zo:

Heel veel succes naar het zoeken van de juiste oplossing.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2020, 10:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ferdievan-dooren6309 schreef op 04.01.2020 om 14:50 uur

nee ik heb nog geen nieuwe project gemaakt heb het pas 2dagen. ik heb nu de oude project verwijderd en heb het gereset ,en ga het nog eens proberen om een song te maken . al zakt de moet al in mijn schoenen

hopen dat het goed gaat maar ik was wel 1dag aan die andere song gewerkt zonden.

ik heb ook magix autopilot programma die kijk de computer goed na als het programma goed werkt en alles is goed

mi-bo schreef op 04.01.2020 om 14:59 uur

@ferdievan-dooren6309

Beste Ferdie.

Jammer dat U geen reactie geef op mijn vragen van 09.37 uur heden morgen.

En dat niet eerst heeft gedaan.

Wens U veel succes met het zoeken naar de voor U beste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht I.v.m meer informatie

ferdievan-dooren6309 schreef op 04.01.2020 om 15:23 uur

Ooo sorrie had het over het hooft gezien kom dat er iemand anders daar na nog was maar volgen mij loop het programma toch goed. ik zal de update 's in de gaten houden en ga nog eens proberen als het nu goed gaat

Bol schreef op 04.01.2020 om 15:35 uur

Hallo Ferdie,

Het doet mij deugd om te lezen, dat Music Maker goed opstart en dat u uw projecten er in kunt aanmaken. Nog even dit: "Dit forum is voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support." Het kan best zo zijn dat er meerdere forumleden op uw topic reageren. Dus u hoeft geen sorry te zeggen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-