ik heb met de versie 2013 nooit een probleem gehad bij het exporteren van een fotomontage,nu gebruik ik versie 2014 en ik kan alleen branden op dvd maar naar geen enkel ander exportmedium exporteren,de computer loopt steeds vast,
Dit is hel vreemd, want versie 2014 is specifiek voor het opslaan naar een andere medium.
Wordt U computer wel regelmatig gedefragmenteerd,
heeft U de classic versie of deLuxe versie, welk formaat beelden gebruikt U.
bij exporteren, dient U wel aan te geven dat het mpeg2 of mpeg4 moet worden, en aan de andere zijde 720:576 of 1920:1080
misschien wat info waar U iets aan heeft
gr
wanneer ik hetzelfde project exporteer met de versie 2013 gaat dit perfect en bij de versie 2014 blokeert de volledige computer,Ik werk met een nieuwe laptop en stel de waarden in exact herzelfde als bij versie 2013,grt
Is er echt niemand die weet vanwaar het probleem komt met de versie 2014 dat ik niet kan exporteren in mpeg4 en volle hd,bij de versie 2013 werkt dit perfect,grt Theo otten
Ik heb vorig jaar de versie 2013 aangekocht en gebruikt,nu heb ik 2 programma's 2014 aangekocht bij Magic en een hiervan bij mijn broer geinstalleerd de andere hier bij mij,bij mij staat de versie 2013 er ook nog op,zou het niet kunnen dat ik eerst de versie 2013 moet verwijderen en dan pas 2014 installeren,ik merk wel dat ik een show gemaakt met versie 2013 niet kan inladen bij de 2014,alvast dank.grt Theo Otten